• Czwartek, 20 czerwca 2024

Dobre powody, aby sprzedawać firmę podczas miesięcy letnich

Dobre powody, aby Rynek firmy podczas miesięcy letnich

Tradycyjnie dla marketingu druku i reklamy, miesiące letnie są nudno powolny czas w roku, jak wielu z Twoich klientów są na wakacjach lub po prostu cieszyć się wielkim zewnątrz. Jednak jest to świetny czas w roku do podjęcia na projekty remontowe, koniec roku uroczystości wakacyjnych lub działań i, oczywiście, back-to-school zakupy.

Prawdę mówiąc, zakupy klientów nigdy nie biorą urlopu i dni letniej zapaści marketingowej jest wszystko, ale minęło teraz, że każdy jest bardziej zajęty niż kiedykolwiek wcześniej. Niemniej jednak Twoja konkurencja nadal żyje w ciemnych wiekach. Jest to najlepszy czas w roku, aby zacząć iść do przodu, poszerzać świadomość marki i wydawać nowe produkty, podczas gdy Twoja konkurencja drzemie w słońcu!

To świetny czas na nowe kampanie marketingowe!

Ponieważ zazwyczaj potrzeba kilku tygodni, aby stwierdzić, jak skuteczna była nowa kampania marketingowa, lato to świetny czas na wypuszczanie nowych produktów. Więc podczas gdy Twoja konkurencja ma wolne, Ty możesz mieć przewagę i do października/listopada będziesz o mile do przodu! Osiągnięcie świadomości nazwy marki zajmuje dużo czasu i cierpliwości. Dlatego najlepiej jest podjąć działania w miesiącach letnich, kiedy klienci mają więcej wolnego czasu na czytanie o nowych ofertach promocyjnych.

Wykorzystaj strategie marketingowe o tematyce letniej!

To właśnie w tej porze roku ludzie szukają nowych i ekscytujących rzeczy do zobaczenia i zrobienia. Więc podczas gdy większość Twoich konkurentów robi sobie przerwę od reklamy w okresie letnim, Ty możesz w pełni wykorzystać "letnich kupujących" i oprzeć swoje kampanie marketingowe na letnich motywach. Pamiętaj, aby zamieścić kolorowe grafiki z obrazami związanymi z plażą lub latem, poradami dotyczącymi bezpieczeństwa na drodze oraz popularnymi miejscami wakacyjnego wypoczynku. Wykorzystaj ten czas, aby przeorientować swoje strategie marketingowe w kierunku zdobycia zupełnie nowego rynku konsumenckiego.

Zbuduj swoją reputację online jako konsekwentny lider w swojej branży!

W dobie smartfonów i tabletów nie ma już znaczenia, czy Twoi klienci zabierają dzieci do parku, czy opalają się na plaży, nigdy nie są na prawdziwym urlopie od pracy. Dlaczego więc Twoja firma miałaby być inna? Używając porywającego i oryginalnego marketingu przy jednoczesnym utrzymaniu stałej obecności, możesz poprawić swoją widoczność, świadomość marki i ustanowić zaufanie konsumentów. To prowadzi do tego, że klienci postrzegają Cię jako spójną i stabilną firmę i stwarza doskonałą okazję do zwiększenia reputacji Twojej firmy w branży.

Maksymalnie wykorzystaj potencjał swoich świeżo wypoczętych pracowników!

Jak widzieliśmy, innowacyjny marketing konsumencki nigdy nie bierze urlopu, niestety, ale Twoi pracownicy tak.
Jednak mając je wrócić ożywiony i uzupełnione jest ogromna korzyść i powinny być wykorzystane, zanim spadnie z powrotem do swoich starych rutynowych. Tak więc, upewnij się, aby umieścić je do pracy na nowej i pomysłowej kampanii mediów drukowanych!

Wrzesień = Marketing!
W przeciwieństwie do lull stycznia 2, kiedy pracownicy i klienci są wszystkie cierpienia Christmas blues, bez wątpienia wrzesień jest najbardziej pracowity miesiąc dla wszystkich marketingu Wielkiej Brytanii. Wszyscy wracają z wakacji i są gotowi do działania, więc upewnij się, że jesteś gotowy w ciągu najbliższych kilku tygodni, aby uzyskać przewagę nad konkurencją.

Dean Williams

Dean Williams jest blogerem zajmującym się projektowaniem i marketingiem, pracującym dla Print-Print Limited, promującym biznes i budowanie marek poprzez wysokiej jakości marketing drukowany. Jeśli jesteś zainteresowany promocją małego biznesu, skontaktuj się z nami hello@print-print.co.uk