Wszystko, co musisz wiedzieć o drukowaniu czasopism
magazyn drukarski Pracowałeś tak ciężko, aby przelać swoje serce i duszę w ten magazyn i chcesz, aby świat zobaczył to arcydzieło dla siebie!
Brzmi jak Ty?
Niezależnie od tego, czy prowadzisz już magazyn internetowy, czy dopiero myślisz o jego stworzeniu, drukowanie czasopism może pomóc w ugruntowaniu pozycji Twojej firmy w branży, ale nie zawsze wiadomo, od czego zacząć i czy warto ponieść koszty.
Czytaj dalej, aby dowiedzieć się wszystkiego, co musisz wiedzieć, aby rozpocząć drukowanie czasopism.
Dlaczego należy drukować czasopisma?
Ponieważ media cyfrowe stale się rozwijają, można by pomyśleć, że należy ograniczyć się do czasopism online. W rzeczywistości jednak w 2017 r. czytelnictwo czasopism drukowanych wzrosło o prawie 6 mln osób.Drukowanie czasopisma może pomóc wyróżnić się jako lider w branży. Przy tak wielu czasopismach dostępnych online, pokazanie klientom i zwolennikom, że są gotowi poświęcić czas, wysiłek i pieniądze na druk czasopisma, może pomóc wyróżnić się na tle innych podobnych firm.
Nieskończone możliwości projektowania
Cyfrowe narzędzia do projektowania otworzyły bramy do nieskończonych możliwości projektowania. Darmowe narzędzia, takie jak Canva, są idealne dla tych, którzy dopiero zaczynają projektować i potrzebują inspiracji, natomiast narzędzia takie jak Adobe Photoshop i Indesign są idealne dla tych, którzy chcą mieć pełną swobodę twórczą.Oto kilka pomysłów, które mogą Cię zainspirować:
- Obraz ciężki: Jeśli w Twoim magazynie znajdują się wspaniałe zdjęcia, nadaj obrazom większą wagę niż słowom. Pozwól czytelnikowi na odkrywanie poprzez fotografie.
- Poziomy: Jeśli naprawdę chcesz się wyróżnić z tłumu, najlepszym rozwiązaniem jest magazyn poziomy. Jest to idealne rozwiązanie dla czasopism, których treść jest nieco nietypowa, ponieważ orientacja strony będzie odzwierciedlać tę wyjątkowość.
- Blokowanie kolorów:
Czerń i biel: Jeśli chcesz, aby Twoje czasopismo wywarło silne wrażenie, spróbuj zrobić je w czerni i bieli. W dzisiejszym przesyconym świecie wyróżnisz się z tłumu.
Reklama w czasopismach drukowanych
Konsumenci szybko przyzwyczaili się do reklam w Internecie. Przyzwyczaili się do pomijania reklam w filmach na Youtube lub klikania w wyskakujące okienka bez nawet jednego spojrzenia.Ale co z reklamami drukowanymi?
Badania wykazały, że konsumenci wolą i bardziej ufają reklamom drukowanym niż tym, które można znaleźć w Internecie. I to ma sens! Każdy może zapłacić Facebookowi lub Google za promowanie swojej firmy, ale reklamy drukowane są bardziej przemyślane. Dzięki reklamom internetowym reklamodawcy mają możliwość kierowania ich do konkretnych grup ludzi, wystarczy, że opiszą swojego idealnego klienta, natomiast reklamy drukowane muszą brać pod uwagę czytelnictwo czasopism.
Jest to również ulica dwukierunkowa. Redaktor czasopisma musi wyrazić zgodę na współpracę z firmą, która chce się reklamować, a nawiązując tę współpracę, czasopismo daje znak aprobaty dla danej marki. Ponieważ czytelnicy już kochają magazyn i ufają mu, będą bardziej skłonni zaufać reklamodawcom, którzy z nim współpracują.
Jak wybrać papier
do czasopisma Pomyśl o tym, kiedy ostatni raz wziąłeś do ręki czasopismo. People jest wykonany z taniego i cienkiego papieru, który łatwo się rozdziera. Z drugiej strony, Vogue jest znacznie wyższej jakości.Różne rodzaje papieru przekazują czytelnikom różne komunikaty. Tani papier "People" daje czytelnikom do zrozumienia, że nie jest on trwały, podobnie jak informacje w nim zawarte. Ma to sens, ponieważ jest to często drukowany tabloid. Natomiast grube i błyszczące strony Vogue'a świadczą o ponadczasowości. Ten magazyn określa, co jest modne, a co nie. Te strony mają przetrwać lata i być przewodnikiem po trendach w modzie na przestrzeni czasu.
Wybór papieru, na którym zostanie wydrukowany magazyn, wiąże się z odczuciami, jakie czytelnik będzie miał podczas lektury. Czy chcesz, aby numery były gromadzone na półkach, czy też mają być raczej przewodnikiem miesiąc po miesiącu?
Jedna opcja nie jest lepsza od drugiej, zależy to po prostu od przeznaczenia czasopisma. Jeśli planujesz drukować wiadomości o swojej firmie raz w miesiącu, prawdopodobnie najlepiej będzie nie inwestować w najdroższy papier. Jeśli jednak co kilka miesięcy planujesz publikować zbiory przepisów kulinarnych, które ludzie będą chcieli przechowywać w swojej szafce z książkami kucharskimi i robić na nich notatki, papier wyższej jakości zapewni czasopismu trwałość. Szybkie wskazówki
dotyczące tworzenia
czasopisma Zebraliśmy kilka szybkich wskazówek, które pomogą Ci rozpocząć tworzenie własnego czasopisma:- Zacznij od
- Co chcesz, aby Twoi klienci wynieśli z tego magazynu? Choć to smutne, bardzo niewiele osób będzie chciało czytać o codziennym życiu. Musisz dać czytelnikom coś, z czym będą mogli się identyfikować.
- Zanim zaczniesz myśleć o tytułach, układzie stron czy artykułach, zadaj sobie pytanie: "Jaką wartość chcę, aby moi czytelnicy zrozumieli, czytając moje
- czasopismo
- ?
- Jeśli chcesz mieć lojalnych czytelników, twórz treści zgodnie z harmonogramem. Czytelnicy powinni wiedzieć, kiedy mogą spodziewać się kolejnego egzemplarza.
- Znajdź innych twórców: Czasopisma to z konieczności projekty oparte na współpracy. Bardzo trudno jest pisać, fotografować, projektować, redagować i drukować bez niczyjej pomocy. Znajdź innych twórców na stronach dla freelancerów lub w grupach na Facebooku. Masz bloga lub konto na Instagramie, które Ci się podoba? Skontaktuj się z nimi i sprawdź, czy byliby zainteresowani współpracą z Tobą.
- Poświęć dużo czasu na swój projekt:
Gotowy do druku czasopisma?
Teraz, gdy wiesz już więcej o tym, jak i dlaczego powinieneś drukować swój magazyn, skontaktuj się z nami! Chętnie pomożemy Ci przejść przez ten proces.Nie masz ochoty na rozmowę z człowiekiem? To też rozumiemy. Zapoznaj się z naszymi pozostałymi materiałami dotyczącymi druku, aby dowiedzieć się więcej!