• Piątek, 26 kwietnia 2024

Druk katalogów: Jak się przygotować

Druk katalogów to technika marketingowa, z której mogą korzystać zarówno małe firmy, jak i duże korporacje. W rzeczywistości 69% klientów poszukuje informacji z drukowanego katalogu przed dokonaniem zakupu online. Krótko mówiąc, dobrze zaprojektowany katalog może przynieść wiele korzyści, takich jak wzrost zaangażowania, personalizacja doświadczeń klienta, wzrost świadomości marki i wiele innych. Efektywny katalog drukowany posiada zdolność do wykorzystania treści, które inspirują, prowadzą i edukują. Umieszczanie produktów/usług wplecione w doskonałą historię sytuacyjną, której towarzyszą objaśniające mini-opowieści i przykuwające uwagę fotografie - wszystko to ma na celu zwiększenie współczynnika konwersji.

Znalezienie wiarygodnej i renomowanej firmy drukarskiej jest pierwszym kluczowym krokiem w drukowaniu katalogów. Kiedy już znajdziesz drukarnię, jest kilka kluczowych rzeczy, które musisz jej przekazać, aby Twój katalog został dokładnie wydrukowany.
Poniżej opisaliśmy trzy główne aspekty, które ułatwią ten proces.

3 najważniejsze rzeczy, które należy przekazać drukarni

  • Okładka: Jeśli chodzi o reklamę katalogową, to stare porzekadło, które mówi, że nie należy oceniać książki po okładce, po prostu nie jest prawdziwe. Potencjalni konsumenci natychmiast wyrobią sobie zdanie na temat Twojej firmy i zawartości katalogu na podstawie okładki. Pamiętaj, że ogólna jakość i projekt okładki katalogu jest początkową strategią reklamową, która przyciągnie potencjalnych konsumentów, zmusi ich do wzięcia go do ręki i przejrzenia. Idealnie byłoby, gdyby użyty papier był grubszy niż papier użyty w treści katalogu. Ponadto na okładkach zazwyczaj stosuje się jaśniejsze kolory. Jeśli chcesz przyciągnąć więcej uwagi, dobrym pomysłem będzie dodanie błyszczącego wykończenia.
  • Wymiary: Chociaż możliwe jest drukowanie dużych lub niestandardowych rozmiarów katalogów w zależności od wymagań klienta, najbardziej powszechnym rozmiarem jest 8,5 x 11 cali i dlatego jest to zazwyczaj opłacalna opcja. Przed ustaleniem wymiarów zawsze warto skonsultować się z drukarnią, ponieważ specjaliści mogą podpowiedzieć, jak obniżyć koszty druku.
  • Styl oprawy: Choć w dużej mierze zależy to od Twoich preferencji, powinieneś wziąć pod uwagę liczbę stron Twojego katalogu. Jeśli liczba stron jest niewielka, skuteczną i ekonomiczną metodą powinna być oprawa zszywana w siodle. W tym przypadku do zabezpieczenia stron stosuje się zszywki. Jeśli masz katalog z dużą liczbą stron, powinieneś zdecydować się na idealny styl oprawy. Polega on na wklejeniu stron do okładki katalogu. Mogą być dostępne inne style, w zależności od wymagań i stylu katalogu, a drukarnia powinna być w stanie udzielić Ci wskazówek w tym zakresie.
Końcowe przemyślenia
Katalogi drukowane mogą wydawać się starą szkołą, ale ich potencjał budowania marki i zwiększone możliwości sugerują, że nadal będą podstawą w strategiach marketingowych sprzedawców detalicznych i skrzynkach pocztowych konsumentów. W rzeczywistości, w miarę jak Internet będzie oferował coraz szerszy dostęp do produktów i coraz więcej produktów będzie do siebie podobnych, katalogi drukowane będą stawały się coraz ważniejszym środkiem wyróżniania marek i pomagania im w podtrzymywaniu istniejących relacji z klientami.


W DFW Printing możemy wydrukować katalogi w dowolnym rozmiarze, ilości, rodzaju, stylu oprawy lub kolorze, w zależności od Twoich dokładnych wymagań. Aby uzyskać bezpłatną wycenę kolejnego projektu druku katalogów, skontaktuj się z nami telefonicznie: 800.903.1673 lub mailowo: dfwsalesgroup@dallasnews.com.