• Sobota, 27 kwietnia 2024

Reklama online z Facebookiem

Reklama online może dostać wiadomość przed znacznie większą publicznością. Nie ma wątpliwości, że każda firma powinna mieć obecność w Internecie. Chociaż jest to trudne do zarejestrowania, większość danych sugeruje ponad 75% ludzi badania zakupu lub firmy online, zanim nawet uzyskać w kontakcie. Więc nawet jeśli jesteś lokalną firmą z cegły i zaprawy, ważne jest, że ludzie mogą cię znaleźć.

Bycie znalezionym przez tych ludzi nie jest tak proste, jak stworzenie strony internetowej lub strony na Facebooku. To wciąż jest podstawą, ale jak coraz więcej firm iść online, przestrzeń staje się coraz bardziej zatłoczone.

Korzystanie z reklamy online jest sposobem, aby krzyczeć głośniej. Ale zanim pójdziesz nurkowania w skomplikowanym świecie płatnej reklamy ważne jest, aby być jasne, co chcesz powiedzieć i co chcesz osiągnąć. Jak w przypadku wszystkich działań marketingowych, musisz być skoncentrowany. Ukierunkowane kampanie są jak wskaźnik laserowy do sprayu i modlitwy armatki wodnej. Możesz uderzyć wiele osób z armatki wodnej, ale jak wiele z nich jest zainteresowanych (nie w coraz moczony ... w wiadomości!)? Prawdopodobnie nie bardzo wielu, prawdopodobnie właśnie przechodzili obok i zostali złapani w ogień krzyżowy.

Korzystanie z ukierunkowanego podejścia marketingowego oznacza identyfikację bardzo specyficznej grupy ludzi, że chcesz powiedzieć coś do tak, że można wymyślić coś bardzo konkretnego do powiedzenia. W ten sposób ludzie, którzy widzą i miejmy nadzieję, że odpowiedź na dodatek będzie cennych klientów, a nie przypadkowych klikaczy, mogą kosztować pieniądze.

Promuj swoje treści z reklamy online

Powiedzmy, że chcesz podzielić się wspaniałym wpisem na blogu z potencjalnymi klientami. Pomyśl o demografii swoich klientów i które z nich są najbardziej prawdopodobne, aby być zainteresowany w tym poście. Czy są bardziej skłonni do zainteresowania się wiadomościami biznesowymi czy projektami graficznymi? Ile mają lat, gdzie mieszkają? Im bardziej jesteś konkretny, tym lepsze powinny być wyniki.
Możesz wykorzystać wszystkie te informacje do stworzenia reklamy w mediach społecznościowych, aby promować swoje treści, mając nadzieję na zabezpieczenie większej liczby akcji / polubień i zwiększenie świadomości marki. Na przykład, Facebook pozwala być naprawdę specyficzne o czyjej uwagi chcesz dostać. Spójrz na poniższy zrzut ekranu ...

Docelowy wiek i płeć zostały ustawione, a obszar jest tylko 25 km w promieniu jednego miasta. Kluczem jest przewijanie wielu szczegółowych opcji targetowania w menu rozwijanym lub na pasku wyszukiwania i doprecyzować swoją publiczność. Można to zrobić przez wszystkie manor czynników, a następnie zawęzić to przez wymaganie dopasowania do innego zestawu kryteriów lub można wykluczyć rzeczy.

Zestaw reklamowy powyżej jest przykładem grupy docelowej dla firmy takiej jak Avon lub Anne Summers za pomocą reklamy online do promowania treści. W tym przypadku, porady na blogu, jak młoda mama może stworzyć równowagę między życiem zawodowym a prywatnym w celu generowania nowych rekrutów w obszarze Chelmsford. Targetowanie wymaga zainteresowania lub zatrudnienia w pracy w domu i bycia przyszłą matką lub mają dzieci do 5yrs wieku.

Rezultatem jest widownia o wielkości zaledwie 150-280, co oznacza, że tylko ci, którzy są naprawdę zainteresowani treścią zobaczą ją, dzięki czemu każde kliknięcie jest bardziej znaczące i zwiększa wynik trafności, który Facebook przypisuje reklamie. Wynik ten może pomóc określić, ile każde kliknięcie kosztuje cię, jak nie lubią spamu ludzi z nieistotnych treści.

W zależności od celów, możesz być trochę bardziej szeroki, powiedzmy, że szukasz do sprzedaży materiałów plastycznych do nauczycieli w Anglii i Walii, można przyjąć takie podejście:

Jak dopracować swoją publiczność będzie naprawdę zależy od tego, co chcesz osiągnąć z reklamy online, ale bardziej szczegółowe tym lepiej. Najlepsze jest to, że z reklamami Facebook można mieć budżet tak mało jak £ 10 i zobaczyć sukces, dobrze dopracowana kampania może kosztować grosze za kliknięcie.

Jeśli znalazłeś to przydatne, zapisz się do naszego bloga poniżej na następny tydzień raty na Google Adwords. Podczas oczekiwania otrzymasz kilka wskazówek, jak kierować ruch do swojego bloga lub strony na Facebooku poprzez integrację marketingu druku z kanałami online.
Lisa Cooper

Lisa Cooper jest fotografem i autorką tekstów marketingowych pracujących dla Print-Print Limited, zajmującej się promowaniem biznesu i budowaniem marki poprzez wysokiej jakości marketing drukowany.

Jeśli jesteś zainteresowany promocją małych firm, skontaktuj się z nami info@print-print.co.uk