• Piątek, 29 marca 2024

Jakie są korzyści z outsourcingu druku?

To jest kuszące, prawda? Wystarczy uruchomić off kilka wizytówek lub ulotek na drukarce biurowej, to może być zrobione prawo wtedy i wydaje się być tanie, jak już kupił papier, tusz i drukarki.

Teraz, jeśli twój nastolatek z imperium mycia samochodów, to jest po prostu dobrze. Nikt nie będzie cię oceniać na swoich materiałów promocyjnych, nie będą oczekiwać wiele poza comic sans i clip art i tak.

Ale jeśli chcesz wyglądać profesjonalnie, to zdecydowanie radzimy rozważyć korzyści płynące z outsourcingu druku dla Twojej firmy.

Zacznijmy od kosztów druku. Różnica jest znacznie mniejsza niż myślisz, ale to zależy od ilości i wykończenia, im więcej planowania włożysz tym taniej możesz to zrobić. Dla uczciwego porównania zebraliśmy ceny jednostronnej kolorowej ulotki A4:

Kolorowa drukarka laserowa w biurze: 6-12p za arkusz (PC Advisor)
Profesjonalna drukarka cyfrowa: 19p za arkusz (na podstawie 500 kopii)
Profesjonalna drukarka litowa: 15p za arkusz (na podstawie 500 kopii)

Wyraźnie widać, że profesjonalny druk będzie nieco droższy, dopóki nie wejdziesz w bardzo duże ilości, na przykład 5000 ulotek A4 będzie kosztować tylko 4p za kopię na profesjonalnej drukarce Litho.

Druk lito trwa jednak dłużej, należy odczekać 3 dni, ponieważ proces drukowania wymaga wykonania "płyty", aby druk mógł się "przesunąć" z wałka na papier. Jest to tradycyjne rozwiązanie druku wysokiej jakości, które jest najbardziej opłacalne przy dużych nakładach. Oczywiście oznacza to, że projekty ulotek muszą być albo wymagane w dużej ilości lub przyszłości dowód tak, że szczegóły nie wygasają, jak dane kontaktowe lub ceny.

Ale jakość będzie warto czekać i to jest ta jakość, która będzie odzwierciedlać swoją firmę. Jeśli Twoja konkurencja zleca drukowanie na zewnątrz, będzie zauważalna różnica między Twoimi materiałami marketingowymi a ich. Jest to istotny czynnik przy rozważaniu opcji druku. Jeśli ulotka jest pierwszym kontaktem klienta z Tobą, musi ona promować zaufanie i wiarygodność. Ulotka wydrukowana na domowej lub biurowej maszynie nie będzie sprawiała wrażenia firmy o długiej tradycji, która będzie w pobliżu, jeśli coś pójdzie nie tak.

Jakość druku będzie oczywiście różna w różnych firmach, niektóre konkurują ceną, inne usługami, a jeszcze inne opcjami i jakością druku. Wybór właściwych rozwiązań dla outsourcingu druku będzie w wielu przypadkach początkiem długotrwałej współpracy, ponieważ przez lata wymagane są powtarzające się zadania drukowania.

Możesz poprosić o próbki druku, szczególnie przydatne, jeśli nie jesteś zaznajomiony z wieloma opcjami, takimi jak gramatura papieru, laminacja, rozmiary i fałdy. Jeśli otrzymasz próbki rzeczywistej pracy produkowane raczej firm drukarskich markowej kolekcji to wiesz, że będzie zobaczyć szerokość firm pracowali dla, znak wiarygodności.

Można również szukać referencje z wiarygodnych źródeł lub interakcji z nimi na kanałach społecznych, aby ocenić ich wiedzę i doświadczenie w branży. Blogi, Twitter feeds i strony na Facebooku może dać Ci lepsze zrozumienie, jak długo zostały one działają niż ich "o" stronie, jak można zobaczyć historię.

Jeśli nie masz pewności co do swojej pracy projektowej, ponieważ zawsze robiłeś to sam, niektóre drukarnie oferują dodatkowe usługi, aby pomóc Ci uzyskać projekt "gotowy do druku" lub stworzyć profesjonalne logo firmy. Na koniec dnia, dobra drukarnia będzie tam, aby pomóc Ci uzyskać korzyści z outsourcingu druku i pomóc choć proces zamawiania.

Jeśli podoba Ci się pomysł zlecania druku na zewnątrz, ale nie masz jeszcze projektu, sprawdź nasz blog Jak sprawić, by ulotka wyróżniała się na tle innych.
Lisa Cooper

Lisa Cooper jest fotografem i autorką tekstów marketingowych pracującą dla Print-Print Limited, zajmującej się promowaniem biznesu i budowaniem marki poprzez wysokiej jakości marketing drukowany.

Jeśli jesteś zainteresowany promocją małego biznesu, skontaktuj się z nami info@print-print.co.uk