• Sobota, 20 kwietnia 2024

Najlepsze pomysły i przykłady kampanii direct mail, które możesz zaadoptować już teraz

Kampanie direct mail odzyskują na znaczeniu, ale ważne jest, aby szukać nowych pomysłów, zwłaszcza gdy potencjalni klienci są regularnie zasypywani materiałami marketingowymi. Ważne jest, aby zrozumieć, że materiały wysyłane przez Twoją firmę niekoniecznie muszą być tradycyjne. Zamiast tego, wypróbowanie ciekawych pomysłów i treści może zdziałać cuda, jeśli chodzi o przyciągnięcie uwagi odbiorców. Poniżej przedstawiamy cztery innowacyjne pomysły na kampanie direct mail oraz trzy przykłady z wiodących firm, które możesz zaadaptować i wykorzystać po wprowadzeniu przesłania swojej marki.

4 ekscytujące pomysły na kampanię direct mail

1. Karty upominkowe
Wysyłanie kart podarunkowych to jeden z najskuteczniejszych sposobów na odróżnienie swojej firmy od konkurencji. Takie podejście zazwyczaj sprawdza się lepiej niż wysyłanie ofert lub specjalnych rabatów. Powodem tego jest to, że karty podarunkowe są zazwyczaj uważane za wolne pieniądze. Konsumenci często wydają więcej niż wynosi ich wartość, co zasadniczo zwiększa sprzedaż Twojej firmy.

2. Zestaw podróżnika
Jeśli Twoja firma jest skierowana do najwyższej kadry kierowniczej, wysyłanie zestawów podróżnych może być skutecznym pomysłem na utrzymanie ich zaangażowania. W dzisiejszym zglobalizowanym krajobrazie biznesowym, częste podróże służbowe stały się powszechne dla większości osób zajmujących wysokie stanowiska. W skład zestawu mogą wchodzić między innymi zatyczki do uszu, płyn do dezynfekcji rąk, przybory do pielęgnacji ciała i książka z łamigłówkami. Oczywiście każdy z nich może zostać zamieniony na coś, co bardziej odnosi się do odbiorcy.

3. Kilka kuponów rabatowych
Zamiast wysyłać odbiorcom tylko jedną ofertę, dlaczego nie dostarczyć im różnych ofert/kuponów? Jeśli to możliwe, postaraj się wysłać kilka różnych kuponów - od konkretnej zniżki od ustalonej wartości zakupów po określony procent zniżki na konkretny produkt/usługę. W naturalny sposób zwiększy to szanse na to, że odbiorcy dokonają zakupu w Twojej firmie. Dodatkowo, im więcej kuponów ktoś otrzyma, tym dłuższy będzie okres przydatności materiałów direct mail.

4. Listy 3D
Zamiast wysyłać tradycyjne, dwuwymiarowe mailingi, można zaskoczyć odbiorców przyciągającymi wzrok materiałami trójwymiarowymi. Mimo, że takie podejście generuje zazwyczaj wysoki wskaźnik odpowiedzi, to jest to kosztowna sprawa. Wynika to z dwóch powodów. Po pierwsze, będzie to wymagało zaangażowania profesjonalnej agencji projektowej, a po drugie, koszty wysyłki będą najprawdopodobniej wyższe, ponieważ są one często uważane za przesyłki. Jeśli jednak Twoja firma może sobie pozwolić na dodatkowe koszty, to bez wątpienia są one warte inwestycji.
Niezależnie od tego, jaki pomysł Twoja firma chce zawrzeć w kolejnej kampanii direct mail, najważniejsze jest, aby na pierwszym miejscu postawić personalizację. Personalizacja nie tylko generuje poczucie, że nadawca zwraca się bezpośrednio do odbiorcy, ale także znacząco zwiększa prawdopodobieństwo podjęcia przez niego działania.

3 Znakomite przykłady direct mail

1. Stadium Shoe Box od Nike

Firma Nike stworzyła te limitowane pudełka na buty, aby zmotywować dzieci do uprawiania lekkoatletyki. Po otwarciu pudełka przypominały stadion. Co więcej, te innowacyjne produkty wydawały również dźwięk podobny do wiwatującego tłumu. 2. Liberty Mutual
Ten ubezpieczyciel samochodowy wysłał standardowe pocztówki z innowacyjną zdrapką, informując w ten sposób odbiorców o swojej ofercie. Dzięki zastosowaniu interaktywnych elementów, pokazał jednocześnie problem i rozwiązanie. 3. Świeczka Godzina dla Ziemi
Aby zmotywować firmy i przedsiębiorstwa do uczczenia Godziny dla Ziemi, WWF wyprodukował pudełka z żółtymi świeczkami i wysłał je do liderów branży i prezesów. Od frontu pudełka przypominały fasadę budynku z napisami "światła włączone" i "światła wyłączone" po wyciągnięciu świeczki.

Zakończenie

Powyższe pomysły i przykłady mogą urozmaicić Twoje kampanie direct mail i sprawić, że odbiorcy poczują się podekscytowani oglądając materiały. Bądź kreatywny i współpracuj z najlepszymi usługami drukarskimi, takimi jak DFW Printing Company, aby zapewnić sobie maksymalne wykorzystanie wysiłku, czasu i pieniędzy.
Nasze usługi direct mail Read More:

BRANŻE, KTÓRE MOGĄ WYKORZYSTAĆ MOC DIRECT MAILINGUESSENTIAL

THINGS TO CONSIDER BEFORE CHOOSING A MAILING COMPANYTOP

7 IDEAS TO MARKET YOUR BUSINESS WITH PRINTED POSTCARDS & DIRECT MAIL