• Czwartek, 18 kwietnia 2024

Co należy zrobić, aby uratować brytyjskie ulice handlowe?

Kolejna duża marka z ulicy wysokiej gryzie kurz.

Upadek HMV jest dowodem ogromnego niekontrolowanego przesunięcia w kierunku kupowania produktów cyfrowych online, co sprawia, że zakupy tego rodzaju produktów na głównych ulicach stają się niewygodne.

Dlaczego chcesz jechać do lokalnego miasta, zapłaciwszy za paliwo, zaparkować samochód, przeczesać półki w sklepie, aby znaleźć to, czego szukasz, nie być w stanie słuchać utworu przed podjęciem decyzji o zakupie, a następnie ustawić się w kolejce do zapłaty, zapłacić za parking, a następnie trzeba czekać, aż dotrzesz do domu, aby odtworzyć swój zakup?

Alternatywą jest wejście do Internetu, zakup DVD lub CD i odtworzenie go w ciągu zaledwie kilku minut.

Obecnie detaliści nie są w stanie nadążyć za niskimi kosztami ogólnymi detalistów internetowych, zwłaszcza gdy takie firmy jak Amazon nie płacą nawet brytyjskiego podatku, co jest skandaliczne. Poważne rozważenie przez lokalne rady i wynajmujących, aby pomóc zmniejszyć koszty ogólne niezależnych detalistów na głównych ulicach, aby pomóc im przetrwać. W przeciwnym razie wszyscy w końcu na tym stracimy, gdy ulica stanie się martwa, nie będzie już powrotu.

Musi być powód, aby kupować na głównych ulicach, "stare dobre czasy" już minęły, dla większości z nas nie ma czegoś takiego jak "mijanie czasu", ludzie nie spędzają już całego dnia zastanawiając się od sklepu do sklepu rozmawiając ze wszystkimi sklepikarzami. Ludzie prowadzą teraz tak pracowite życie, że chcą wejść i wyjść tak szybko, jak to możliwe, zwłaszcza w obrębie lokalnych głównych ulic małych miast i wsi jest tylko przetrwanie ze względu na wygodę. Obecnie jest to wygoda bycia w stanie kupić dzisiaj i zabrać, zwłaszcza przy zakupie czegoś nie cyfrowego, takiego jak odzież lub żywność.

Dlatego też musi istnieć cel, dla którego warto odwiedzić główną ulicę, musi ona stać się bardziej osobista i pozostać aktualna.

Ulica handlowa musi zaoferować coś, czego nie mogą zaoferować detaliści internetowi - uczłowieczyć doświadczenie zakupowe.

Weźmy na przykład "Home Depot" w USA, który stworzył lokalne sklepy osiedlowe, oferujące produkty do majsterkowania oraz zajęcia dla społeczności lokalnej, pozwalające na naukę nowych umiejętności - projekty majsterkowania realizowane w lokalnych sklepach są łączone z lokalnymi szkołami i innymi lokalnymi placówkami, więc wszyscy na tym korzystają. Główna ulica może skorzystać na takim połączeniu lokalnego handlu detalicznego z praktycznymi doświadczeniami fizycznymi. Na przykład lokalna cukiernia prowadzi lekcje dekorowania ciast lub restauracja oferuje lekcje gotowania.

Detaliści internetowi nie są w stanie odtworzyć tego typu usług i interakcji twarzą w twarz; nigdy nie będą w stanie. Im szybciej detaliści na głównych ulicach rozwiną to poczucie wspólnoty doświadczeń zakupowych, tym lepiej, bo to tylko kwestia czasu, zanim detaliści internetowi będą w stanie dostarczać swoje towary tego samego dnia, w którym to momencie główna ulica naprawdę będzie w tarapatach.

Dean Williams

Dean Williams jest blogerem zajmującym się projektowaniem i marketingiem, pracującym dla Print-Print Limited, promującym biznes i budowanie marek poprzez wysokiej jakości marketing drukowany. Jeśli jesteś zainteresowany promocją małego biznesu, skontaktuj się z nami hello@print-print.co.uk