Wskazówki, jak skłonić klientów do powiedzenia "tak
Chociaż klienci uwielbiają kupować i generalnie posiadać coś nowego, zawsze istnieje powszechna tendencja do niechęci do rozstania się z pieniędzmi w zamian.
To prawie tak, jakby większość z nich naprawdę chciała powiedzieć "tak", ale często tego nie robi.
Jeśli jesteś zaznajomiony z takich scenariuszy i chciałbyś zacząć coraz więcej "TAK" niż "NIE" od klientów, oto kilka wskazówek, które trzeba umieścić w akcji.
1. Apeluj do klientów
Jednym z powodów, dla których reklamy telewizyjne są zawsze strumień z gwiazdami jest, ponieważ są one prawdopodobnie lubiany przez więcej konsumentów. W rezultacie nie jest to trudne dla nich, aby zwabić konsumentów do zakupu produktów lub płacić za usługi w ogóle.
Skutecznym sposobem, aby stać się like-able jest rozpocząć rozwój bona-fide zainteresowanie wszystkich swoich klientów. Nie udawaj, ale poprzez rozmowę i obserwację odkryj ich indywidualne cechy, upodobania i niechęci, a następnie wykorzystaj je do rozwinięcia naturalnego kontaktu, który sprawi, że z łatwością powiedzą "tak". Faktyczne zrozumienie potrzeb klientów otworzy przed Tobą możliwości sprzedaży im innych produktów, może nie teraz, ale na pewno w przyszłości.
2. Zdobądź wiarygodność
Najbardziej zalecana technika zdobywania wiarygodności i sprzedaży łatwo jednak jest stać się ekspertem. Eksperci często tworzą dobre wrażenie na swoich klientach ze względu na ich specjalistyczną wiedzę. Pamiętaj, że im większa wiedza, tym lepsza wiarygodność, a "reszta jest historią".
3. Zbuduj lojalność klienta
Klienci uważają, że trudno jest powiedzieć "nie" osobie, która pomogła im w ich osobistych interesach. Na przykład, możesz pomóc swoim klientom znaleźć klientów, którzy potrzebują usług lub produktów, które oni oferują. Nie zapominaj, że Twoi klienci mogą być również przedsiębiorcami, którzy szukają możliwości zaistnienia na rynku w swoich dziedzinach.
W związku z tym, zdobądź klienta dla swojego klienta. W ten sposób organizacje charytatywne doświadczają podwojenia wskaźników odpowiedzi poprzez proste dodanie prezentów do swoich bezpośrednich wysyłek.
Klient czuje się w końcu zobowiązany do odwdzięczenia się, wydając pieniądze na Twoje produkty. To działa cały czas!
4. Siła poleceń
Dostarczanie referencji, referencji lub studiów przypadku, na przykład za pośrednictwem Twojej strony internetowej, jest pewnym sposobem na zdobycie serc większej liczby klientów. Kiedy ludzie widzą, że inni nabywcy kupili i są zadowoleni z Twoich produktów, stają się bardziej skłonni do zakupu. To właściwie dlatego reklamy telewizyjne pokazują wywiady z zadowolonymi klientami w pierwszej kolejności.
Sztuką jest, aby klienci byli zadowoleni, stąd możesz mieć pewność, że referencje zwiększą Twoją bazę klientów. Osobiste rekomendacje są najlepszym możliwym sposobem na zdobycie nowego biznesu, wolałbym zaufać opinii przyjaciela lub kolegi niż sprzedawcy. To jest, gdzie sieci społeczne przychodzi do swojego własnego, jeśli produkt lub usługa została zalecana przez kogoś wiesz, a następnie są 90% bardziej prawdopodobne, aby kupić go dla siebie, to działa w ten sam sposób dla swoich klientów też.
5. Użyj ograniczonych ofert
Firmy, które korzystają z ograniczonych ofert zazwyczaj cieszą się wielkimi zyskami, ponieważ "mentalność ograniczonej dostępności", którą tworzą u kupujących, prowadzi do poczucia pilności zakupu. Konsumenci mają zwyczaj doceniania towarów, które wydają się być rzadkie.
Twoja rola polega na tym, aby klienci zobaczyli, jak wiele zaoszczędzą, kupując produkty teraz, a nie w przyszłości.
Dean Williams
Dean Williams jest blogerem zajmującym się projektowaniem i marketingiem, pracującym dla Print-Print Limited, promującym biznes i budowanie marek poprzez wysokiej jakości marketing drukowany. Jeśli jesteś zainteresowany promocją małych firm, skontaktuj się z nami hello@print-print.co.uk