• Czwartek, 25 kwietnia 2024

Przygotuj swoją firmę i materiały marketingowe do druku na święta (część I)

Dzięki temu, że skutki pandemii zostały w tym roku zminimalizowane, właściciele firm zyskują świetną okazję do zwiększenia sprzedaży w nadchodzącym sezonie świątecznym. Według National Retail Federationco najmniej 40% klientów rozpoczyna swoje świąteczne zakupy przed końcem października. Nadszedł więc czas, aby zwrócić uwagę i przygotować swój biznes, a może przynieść do domu lepszą część zysków.
Podczas gdy należy upewnić się, że posiadamy odpowiednie zapasy i wystarczającą liczbę pracowników, aby zapewnić bezproblemową obsługę klienta, równie ważne jest zaplanowanie strategii marketingowej. Od drukowanych materiałów marketingowych po sezonowe etykiety produktów, powinieneś zadbać o wszystko.

Oto kilka skutecznych pomysłów na wykorzystanie materiałów drukowanych, które pomogą Twojej firmie tętnić życiem podczas świąt.

Wyślij spersonalizowane zaproszenia do swojej grupy docelowej
Zorganizowanie specjalnego wydarzenia świątecznego w celu promowania nowych produktów i wysłanie spersonalizowanych zaproszeń, szczególnie do grupy docelowej, to wspaniała metoda na zwiększenie sprzedaży w okresie świątecznym. Pomaga to nie tylko rozpowszechnić informacje o produktach, ale także budować reputację firmy. Wysyłanie spersonalizowanych, fizycznych zaproszeń sprawi, że zaproszone osoby z pewnością poczują się wyjątkowo.
Sprawdź nasze usługi drukowania pocztówek tutaj>>


Wykorzystaj bezpośrednią pocztę do każdych drzwi (EDDM)
EDDM, oferowany przez USPS, pozwala na wysyłanie bezpośredniej korespondencji na określonych trasach pocztowych. Jest to jedna z najskuteczniejszych metod przekazywania wiadomości do klientów na danym obszarze geograficznym. Pocztówka jest bardzo skutecznym elementem zabezpieczenia.
Czy wolisz wysyłać standardowe rozmiary lub wybrać dużą wersję, żywe pocztówki z solidnym wezwaniem do działania zrobi silne wrażenie i przyniesie wyniki. Zespół DFW Printing może zrobić to wszystko za Ciebie - od pomocy przy projektowaniu i wyborze odpowiedniej pocztówki do jej wydrukowania i wysłania - nie musisz "kiwnąć palcem".
Sprawdź nasze usługi w zakresie przesyłek bezpośrednich tutaj>>


Wykorzystaj niestandardowe pocztówki
Ogłaszaj wyprzedaże za pomocą niestandardowych pocztówek, które możesz rozdawać w sklepie, na imprezach lub wysłać pocztą bezpośrednią. Możesz również umieścić te pocztówki w pudełkach i torbach z zakupów dokonanych w sklepie. Kolejnym skutecznym pomysłem jest dodawanie ogłoszeń o sprzedaży do wysyłanych zamówień złożonych przed sezonem świątecznym.
Aby uczynić tę metodę naprawdę skuteczną, ważne jest, aby stworzyć atrakcyjną ofertę i napisać atrakcyjną wiadomość, aby zachęcić odbiorców do podjęcia pożądanych przez Ciebie działań. Należy pamiętać, że pocztówki niekoniecznie muszą zawierać duży akapit wiadomości. Czasami, cała wiadomość podsumowana w jednej linii lub tylko oferty specjalne może zdziałać cuda.
Sprawdź nasze usługi drukowania pocztówek tutaj>>.

Wysyłaj niestandardowe broszury
Broszury są skutecznym i popularnym narzędziem do rozpowszechniania informacji o Twojej firmie w sposób przystępny i szybki. Wysokiej jakości drukowane broszury z pięknymi zdjęciami nie tylko mogą opowiedzieć atrakcyjną historię Twojej firmy, ale także sprawić, że poczują się zainteresowani jej produktami lub usługami.
Podczas tworzenia broszur, ważne jest, aby dowiedzieć się, jakie informacje publiczność potrzebuje wiedzieć. Używanie angażujących obrazów i prostych grafik jest skutecznym pomysłem na szybkie przyciągnięcie uwagi klientów. Wreszcie, wiadomość powinna być krótka i słodka, tak, że nie nudzą się lub stracić ostrość.
Jeśli chodzi o broszury na zamówienie, pomożemy Ci zdecydować o rodzaju papieru, rozmiarze i opcjach składania.
Sprawdź nasze możliwości drukowania broszur i ulotek tutaj>>.


Przemyślenia końcowe
Jeśli chodzi o zwiększenie sprzedaży w sezonie wakacyjnym, właściwe planowanie jest ważne dla skutecznego marketingu i promocji. Dlatego warto wykorzystać ważne daty i wydarzenia (Small Business Saturday, Święto Dziękczynienia, itp.), aby zorganizować swoje działania marketingowe i zaplanować promocje.

Upewnij się, że sprawdzisz naszą nadchodzącą część 2 tej serii, aby dowiedzieć się więcej o skutecznych strategiach.