• Niedziela, 5 grudnia 2021

Top 10 pomysłów na promocję dla Coffee Shopów

Ten artykuł został zaktualizowany. Kliknij tutaj: Top 10 nowych pomysłów na promocję kawiarni

Bądź kreatywny
Oryginalność jest matką wszystkich wynalazków, a dążenie do wynalazku przynosi kreatywność. Marketing ciągnie, podczas gdy sprzedaż pcha. Niewątpliwie, jest to prawie niemożliwe dla firm prowadzących legalny biznes, aby przetrwać bez duetu sprzedaży i marketingu.

Jednakże, marketing może czasami stanowić zastraszające wyzwanie, jeśli nie jest dobrze zarządzany. Aby uzyskać jak najwięcej z mało lub bez wysiłku (Potencjalne i ustalone), kreatywność jest potrzebna. Ludzie odwiedzają swoje umysły przed wizytą w kawiarniach. Chodzi o to, aby być przekonanym o tym, co można spotkać, gdy sklepy są odwiedzane. Kawiarnie nie powinny być o sprzedaży kawy sam, ale o odmianach, które najlepiej zaspokajają intencje klientów, oto kilka sposobów, aby uzyskać klientów przez drzwi.

Ulotki
Ulotki są bardzo silne i skuteczne w pokryciu lokalnej okolicy. Ulotki docierają tam, gdzie Twoje nogi nie mogą dotrzeć i mówią to, czego głos nie może powiedzieć. Ulotki są szybką informacją o Twoim sklepie, najlepiej wręczać je przechodniom w nadziei, że zareklamują Twój sklep komuś, kto być może jeszcze nie wie o Twoim istnieniu, lub grzecznie przypomną o Tobie tym, którzy nie odwiedzali Cię od jakiegoś czasu. Jeśli Twoja kawiarnia jest w mieście, to codzienne dojazdy do pracy są Twoim rynkiem docelowym, zakładając, że Twój sklep nie jest tak daleko od utartych szlaków, że jego niedogodności, aby dostać się do zajętych pracowników.

Vouchery
Darmowe i nowe są słowa, które wykonuje pracę zawsze i wszędzie tam, gdzie jest to potrzebne. Ludzie kochają nowe i darmowe rzeczy i będą kochać robić to, co trzeba, aby dostać to za darmo. Deklarowanie nadwyżki z powodów, które strategicznie przyciągają klientów w darmowej kawie dla pierwszych klientów, lub darmowe ciasto z dużą kawą - klienci kochają transakcje.

Karty informacji zwrotnej
Biznes, który opiera się na obiektywnych opiniach klientów doświadcza wzrostu na rynku w porównaniu do firm, które unikają opinii klientów lub traktują je z przymrużeniem oka. Nauka z uczciwych informacji zwrotnych podanych przez klientów płacących jest kluczowa dla sukcesu każdej firmy. Menedżerowie kawiarni powinni dążyć do towarzyszenia każdemu poczęstunkowi z kartami zwrotnymi w celu uzyskania obiektywnego poglądu klientów na temat produktu i świadczonych usług. Zaleca się również, że karty zwrotne poprosić o dane osobowe klientów, tak aby zwiększyć sklep bazy danych. Adres e-mail to wszystko, czego potrzebujesz, w ten sposób możesz zbudować bazę klientów i raz w miesiącu wysyłać im e-maile z ofertami specjalnymi, nowymi produktami, zmianami w menu itp.

Połączone karty lojalnościowe i wizytówki
Niech Twoja wizytówka mówi głośno o Twoim biznesie. Tak więc zawiera ona informacje o firmie, pełny adres, godziny otwarcia, numer telefonu, wskazówki dojazdu itp. Ale dlaczego nie wykorzystać odwrotnej strony wizytówki do stworzenia karty lojalnościowej... "Kup X kaw, a jedną dostaniesz gratis" najlepiej motywuje klientów do tego, aby chcieli więcej. Podczas spokojniejszych okresów, nagradzanie klientów będzie długą drogą do utrzymania ich lojalności. Mądre firmy dają niewiele, aby otrzymać wiele w zamian, kawa w prezencie będzie Cię kosztować około 1,00 funta, ale lojalny klient pomoże Ci rozwinąć Twój biznes.

Są to świetne sposoby na zachęcenie klientów do regularnego powracania do Twojej kawiarni. Ważne jest, aby upewnić się, że materiał, na którym drukowane są karty lojalnościowe jest odpowiedniej jakości i wytrzyma kilka miesięcy użytkowania. Standardowy materiał, z którego wykonane są wizytówki, nie jest tutaj najlepszym rozwiązaniem, poobijane wizytówki nie przyniosą nic dobrego dla Twojej marki, dlatego należy zdecydować się na wysokiej jakości wizytówki, być może nawet laminowane z połyskiem, aby mogły przetrwać okres promocji.

Znaki Chodnikowe
Znaki na chodniku to narzędzia promocyjne, które przyciągają klientów do Twojej kawiarni. Umieszczenie znaku chodnikowego strategicznie dla przechodniów, który wspomina o swoich "codziennych specjałach" jest tutaj najlepsze. Czy masz zupę dnia?, lub oferują ofertę posiłku - kup kawę i ciasto, aby uzyskać zniżkę. Tego typu informacje doskonale nadają się na tablicę "A" na zewnątrz Twojego sklepu, przyciągają wzrok, informują i mogą być szybko przeczytane przez szybko spacerujących przechodniów.

Plakaty
Plakaty z przyciągającymi uwagę obrazami i zapadającymi w pamięć wiadomościami służą celom o nieocenionym wpływie, jeśli chodzi o świadomość lub jeszcze lepiej, reklamę. Prowadzenie kawiarni są oparte na produkcie, ale ludzie napędzane. Dlatego plakaty są bardzo ważne instrumenty w prowadzeniu ruchu do sklepów z kawą, a co za tym idzie, dają podstawę do wzrostu sprzedaży.

Darmowe próbki
Ludzie kochają freebies. Giving out darmowe próbki pomoże wygrać potencjalnych klientów, którzy mogą być degustacji receptury po raz pierwszy. Nigdy nie można powiedzieć, Twój może być lepszy niż ten, do którego jest przyzwyczajony. Darmowe próbki są powodem, dla którego firmy tracą klientów i dlaczego inni zyskują klientów, ważne jest to, że próbki powinny być takiej samej jakości jak te, za które się płaci. Jeśli masz ciasto, które nie przesuwa się wystarczająco szybko, a następnie pokroić go na mniejsze kawałki i zostawić na ladzie dla klientów, aby spróbować. Alternatywnie weź tacę z mini kawą i ciastem na ulicę przed sklepem i daj ją klientom do spróbowania, bardzo ważne jest, aby być tak przyjaznym jak to możliwe, nawet jeśli zostaniesz odrzucony niegrzecznie przez przechodniów, którzy nie są zainteresowani twoimi wyrobami, zawsze się uśmiechaj, bądź przyjazny i powiedz "dziękuję". Nigdy nie wiesz, że ta sama osoba może być twoim klientem, ale nie ma zbyt wiele czasu, aby zatrzymać się dzisiaj, więc ważne jest, aby interakcja z nią pozostała przyjazna i entuzjastyczna.

Menu
Właściciele kawiarni powinni mieć otwarty umysł w kontaktach biznesowych. Jak powiedział, robi to samo w ten sam sposób i oczekując innego wyniku jest oznaką szaleństwa. Zbuduj swoje menu i nadaj swoim produktom nazwy, które przyciągają zainteresowanie klientów. Jest to strategia marketingowa, którą warto wypróbować. To prosty sposób, aby jednym ruchem zwiększyć zyski swojej kawiarni. Musisz uważać na nadawanie napojom i żywności zabawnych lub wymyślnych nazw, może to być postrzegane jako tandetne.

Darmowe Wi-Fi
Istnieje niewielka przepaść pomiędzy osiągnięciem sukcesu a jego utratą. Ta luka jest tylko trochę ekstra oferowane, aby stać się wyjątkowym na rynku. Zapewnienie udogodnień internetowych, takich jak WiFi, jest koniecznością dla klientów w tych dniach, upewniając się, że połączenie szerokopasmowe może sprostać zapotrzebowaniu, gdy zajęty pójdzie długą drogę w umieszczaniu marki w samym sercu klientów - nie ma nic gorszego niż usiąść z dużą kawą i zamiar nadrobić zaległości w e-mailach, aby dowiedzieć się, że połączenie WiFi jest mniej niż połączenie 3G. Szybkie łącze oznacza, że firmy, osoby prywatne i przyjaciele mogą przenieść się do Twoich kawiarni na te bardzo ważne spotkania, spotkania i inne działania biznesowe.

Jakość produktów, przyjazna obsługa i konkurencyjne ceny zawsze będą w stanie ugruntować Twoją markę, ale ważne jest, aby się wyróżniać - co prowadzi nas z powrotem do pierwotnego punktu i dążenia do bycia kreatywnym.

Dean Williams

Dean Williams jest blogerem zajmującym się projektowaniem i marketingiem, pracującym dla Print-Print Limited, promującym biznes i budowanie marek poprzez wysokiej jakości marketing drukowany. Jeśli jesteś zainteresowany promocją małego biznesu, skontaktuj się z nami hello@print-print.co.uk