• Piątek, 26 kwietnia 2024

Jak poprawić wskaźniki odpowiedzi w email marketingu

10 czynników, dzięki którym Twój email marketing odniesie większy sukces.
Istnieje kilka głównych czynników, które mogą mieć wpływ na to, czy Twoja kampania email marketingowa okaże się sukcesem czy klapą.

Zakładając, że można dostać się przez firewall odbiorców i rzeczywiście dotrzeć do osoby, którą chciałeś przeczytać do swojej wiadomości, to masz tylko kilka nano sekund, aby przekonać ich do kontynuowania czytania.

1. Lista mailingowa
Normalnie kupiłbyś listę kontaktów, które chciałbyś osiągnąć, lub stworzyć listę sam lub obu. Upewnij się, że tworzysz listę adresów e-mail wszystkich, którzy kontaktują się z Tobą i tych, którzy kupują od Ciebie. Te przewody są klasyfikowane jako ciepłe i są bardziej niż prawdopodobne, aby mieć wiadomość przeczytać przez tych ludzi, jak już miał jakiś kontakt z nimi. Nowy potencjalny klient, który nigdy nie miał żadnego kontaktu z wcześniej jest mniej prawdopodobne, aby być reaguje na marketingu, ale trzeba zacząć gdzieś.

2. Przyciągnij uwagę
Z każdej kampanii e-mail marketingowej masz tylko sekundy, aby chwycić uwagę czytelnika, zanim uderzy przycisk usuwania lub spam, co jest gorsze. Oznacza to, że coraz 'od' nazwa prawo, a także temat linii jest niezwykle ważne. Ponad 50% e-maili jest odrzucanych przez samo przeczytanie linii tematu, więc nie spiesz się i upewnij się, że przynajmniej Twoja wiadomość wpadnie w oko i nie zostanie usunięta zanim strona w e-mailu zostanie otwarta.

3. Utrzymanie uwagi
Możesz utrzymać uwagę przez główny nagłówek, który odzwierciedla linię tematu. Posiadanie głównego nagłówka, który jest oderwany od linii tematu prowadzi do zamieszania, jeśli czytelnik jest zdezorientowany to kliknięcie przycisku usuwania jest ich następnym działaniem. Kiedy już zdecydujesz się na to, musisz następnie podejść do pisania, które pozwala czytelnikowi na skim, są bardziej prawdopodobne, aby skim nad dużą ilością tekstu i tylko wrócić do czytania ponownie w pełni, jeśli jest to dla nich interesujące. Unikaj dużych ilości tekstu tutaj, to tylko pozwoli czytelnikowi być znudzony szybko i przestać czytać.

4. Strona docelowa Twojej witryny
Zakładając, że twój e-mail był wystarczająco dużo dla czytelnika, aby być na tyle zainteresowany, aby kliknąć przez na swojej stronie internetowej, a następnie strona docelowa ma ogromny wpływ na sukces tego ćwiczenia marketingowego. Jeśli sprzedajesz konkretny produkt lub ofertę, a następnie należy podać te informacje do klienta, gdy wylądują na tej stronie. Więc być konsekwentny, są kliknięcia na swojej stronie internetowej z jakiegoś powodu, chcą bardziej szczegółowych informacji na temat tego, co oferujesz, po prostu łącząc się z witryny firmy nie będzie go wyciąć i będzie zostawić je utracone.

5. Sukces transmisji
Nie próbuj wysyłać e-maili samodzielnie. Chyba, że jesteś osobiście wysyłając wszystkie e-maile osobiście wtedy twój dostawca Internetu jest prawdopodobne, aby czarną listę za wysyłanie zbyt wielu e-maili na raz. Wybierz renomowaną firmę wysyłającą e-maile, jest wiele do wyboru. Niektóre usługi e-mail, które wysyłają masowe e-maile nie pozwalają na e-maile takie jak "admin@", jak to jest postrzegane jako zbyt ogólne, to nie jest bardzo pomocne, więc najlepiej upewnić się, że dostawca czyści swoją listę e-mail pierwszy, mogą to zrobić przez sprawdzanie przez listę przed wysyłką go.

6. Twój styl pisania
Twoim najlepszym podejściem jest "konwersacyjny" styl pisania, tak jakbyś rozmawiał z czytelnikiem. Wyobraź sobie, że jesteś w kawiarni i rozmawiasz z czytelnikiem, jeśli jest coś w swojej kampanii e-mailowej, że nie wspomnieć o ładunku do nich osobiście, a następnie usunąć.

7. Powtórz to na swoim blogu
Po utworzeniu kampanii następnie powtórzyć wiadomość w blogu, ponowne wzmocnienie kampanii będzie sprzedawać go do innych czytelników swojego bloga i poszerzyć publiczność.

8. Nie staraj się zbyt mocno
Tak chcesz sprzedaży, ale nikt nie chce być popychany wokół. Kilka lat temu można było chodzić do sklepu, aby być konfrontowane przez sprzedawców z pytaniem, czy mogą pomóc, pytania takie jak "czego szukasz w szczególności?", ale większość czasu po prostu chcesz być pozostawiony sam do przeglądania. Klienci muszą mieć poczucie, że sami podjęli decyzję o zakupie, a nie że są do niej zmuszani. Daj wtedy informacje i dać im przestrzeń do oddychania inaczej odejdą, jeśli czują, że kupują coś, co może później żałować.

9. Ukierunkowany
Spróbuj spojrzeć na to z punktu widzenia swoich klientów. Czy oferujesz coś z bezpośredniej korzyści dla nich, jest to, co oferujesz będzie zrobić różnicę do nich - dlaczego potrzebują tej oferty.

10: Timing
Istnieje wiele stron internetowych, które doradzą Ci z najlepszego czasu, aby wysłać swoją kampanię e-mail, to ma wiele wspólnego z branży, w której sprzedajesz. Na przykład nie spodziewałbyś się dużo odpowiedzi, jeśli były e-mailing restauracje podczas lunchu usługi, podobnie sprzedaży do szkół i uczelni przez e-mailing je w weekendy. Zapytaj e-mail usługi zapewniają dać ci statystyki mają, będziesz zaskoczony wynikami. Często uważano, że odpowiedź zostanie zmniejszona, jeśli kampanie e-mailowe zostały wysłane w piątek po południu, myślenie za tym jest to, że pod koniec piątek po południu większość ludzi myśli o tym, co robią w weekend lub mogą nawet skończył wcześnie na dzień. Ale jeśli wszystkie e-mail marketerów są myślenie tej logiki, to z pewnością oznacza, że jest mniejsza konkurencja dla kampanii, aby być czytane.

Dean Williams

Dean Williams jest blogerem zajmującym się projektowaniem i marketingiem, pracującym dla Print-Print Limited, promującym biznes i budowanie marek poprzez wysokiej jakości marketing drukowany. Jeśli jesteś zainteresowany promocją małych firm, skontaktuj się z nami hello@print-print.co.uk