• Czwartek, 5 grudnia 2024

Korzyści z wysyłania pocztówek


Z przytłaczającej liczby firm korzystających z marketingu cyfrowego te dni, marketing drukowany pojawił się jako skuteczny tryb konwencjonalny, który wyzwala nostalgię, a nawet przynosi kilka korzyści. W przeciwieństwie do kampanii cyfrowych, które muszą przebijać się przez internetowy szum, aby zostać zauważone i zapamiętane, drukowane materiały marketingowe, takie jak drukowane pocztówki, mogą pomóc Twojej firmie uzyskać uwagę, na którą zasługuje, pozwalając jej dotrzeć i zostać zauważoną przez znacznie większą liczbę osób, które są lub mogą być zainteresowane Twoją ofertą.

Jeśli do tej pory nie myślałeś o wykorzystaniu usług wysyłania pocztówek dla swojej firmy, czas zrobić to już dziś, znajdując wiarygodnego partnera w zakresie druku. Oto kilka korzyści, jakie drukowana wysyłka pocztówek może przynieść Twojej firmie:

Powitanie klientów po COVID-19
Po złagodzeniu restrykcji związanych z COVID-19 ludzie znów wychodzą na zewnątrz. Dzięki wysyłce pocztówek z nadrukiem możesz powitać swoich klientów z powrotem w sklepie, restauracji itp. i rozwiać ich obawy o bezpieczeństwo. Począwszy od zmiany godzin otwarcia sklepu, jeśli takowe istnieją, poprzez nowe środki bezpieczeństwa, które zostały wdrożone, częstotliwość, z jaką sklep i jego miejsca o dużym natężeniu ruchu są odkażane, aż po kroki, które kupujący muszą podjąć, aby bezpiecznie robić zakupy - na drukowanych pocztówkach można je wszystkie krótko wymienić. Takie pocztówki przywrócą zaufanie klientów do Twojego zaangażowania w ich bezpieczeństwo, zachęcając ich tym samym do kupowania u Ciebie osobiście. A jeśli spodoba im się to, co zobaczą po wizycie osobistej, mogą nawet porozmawiać o Twojej firmie z przyjaciółmi, rodziną, sąsiadami, itp. lub w mediach społecznościowych, aby zainteresować więcej osób Twoimi produktami i/lub usługami.

Ekonomiczna opcja, aby przyciągnąć dużą liczbę czytelników
Drukowanie pocztówek biznesowych i wysyłanie ich pocztą kosztuje niewiele. Możesz jeszcze bardziej obniżyć koszty, wybierając usługi masowego drukowania pocztówek i wysyłki. Nawet jeśli masz do wydrukowania i wysłania kilka pocztówek, to i tak będą one kosztować o wiele mniej niż listy pierwszej klasy. Dodatkowo, pocztówki są prawie zawsze czytane przez odbiorców, którzy przyswajają sobie ich przesłanie, gdy tylko znajdą się w ich rękach. W porównaniu do droższych przesyłek listowych z długimi kopiami, możesz nawet wybrać ekonomiczną alternatywę w postaci wysyłania prenumeraty w postaci podwójnych kartek, aby w pełni wykorzystać swoje materiały drukowane.

Precyzyjny przekaz, który uzupełni Twoją obecność w Internecie
Ze względu na ograniczoną przestrzeń, pocztówki muszą zawierać zwięzłe informacje. Dlatego też, kiedy drukujesz i wysyłasz pocztówki, musisz skupić się na przekazie z silnym CTA (call-to-action) osadzonym w nim. Takie bezpośrednie, do punktu wiadomości będzie zapalić zainteresowanie czytelników i uczynić je odwiedzić swoją stronę internetową, blog lub sieci społecznych mediów. Następnie możesz spróbować przekształcić te tropy w sprzedaż za pomocą specjalnych ofert, zniżek itp. Możesz nawet użyć drukowanych pocztówek z kodami QR do promowania nowych produktów i/lub usług w sklepie, które Twoi odbiorcy mogą zeskanować, aby skorzystać ze specjalnych ofert i zniżek. Takie kody QR osadzone na pocztówkach mogą być również wykorzystane do zachęcenia czytelników do sprawdzenia Twojej obecności w Internecie.

Wymierny ROI
Niezwykle łatwo jest Ci (jako nadawcy) śledzić, jak skuteczne są Twoje wysiłki związane z promocją pocztówek. Możesz dokładnie wiedzieć, ile pocztówek zostało wysłanych i ile nowych leadów, zapytań lub transakcji wygenerowały. W rezultacie będziesz miał pomysł, czy ten rodzaj kampanii marketingowej działa dla Twojej firmy, czy nie. Można nawet użyć go do przetestowania kilku produktów, aby zobaczyć, które z nich konwertować najlepiej. I można to zrobić bez konieczności uczenia się trudnej analityki do śledzenia wyników.

Słowa końcowe
Drukowane pocztówki są łatwe do wydrukowania, niezależnie od tego, czy potrzebujesz kilku egzemplarzy, czy dużej ilości. Ich wysyłka jest również prosta do zaplanowania, ponieważ możesz wysłać swoim potencjalnym klientom serię drukowanych pocztówek w odstępach trzech, sześciu lub ośmiu tygodni. Tak więc, skontaktuj się z niezawodną firmą zajmującą się drukiem pocztówek i wysyłką już dziś, aby nadać swojej firmie tak potrzebny rozmach.

Przeczytaj więcej tutaj:
WHY USE DIRECT MAIL PRINTING TO REACH CONSUMERS DURING COVID-19
?BEST WAYS TO WELCOME BACK YOUR CUSTOMERS SAFELY AFTER THE PANDEMICHOW PROMOTIONAL ITEMS CAN BREATHE NEW LIFE INTO YOUR BUSINESS Visit our Mailing Service Page here>>
.