• Czwartek, 28 marca 2024

Przesłanie marketingowe - keep it simple

Czyniąc Twój marketing względnym i łatwym do zrozumienia.

Jeżeli w którymkolwiek momencie Twoja wiadomość marketingowa staje się trudna do zrozumienia, to straciłeś klienta. Czytelnik (potencjalny klient) musi być w stanie uchwycić wiadomość w jednej chwili, jeśli nie, to nie tylko zmarnował swoje pieniądze - straciłeś klienta nie tylko na teraz, ale na przyszłość.

Dobra reklama buduje reputację firmy w umyśle klienta. Jego możliwe, że klient nie jest w stanie kupić od Ciebie w momencie oglądania reklamy, ale są one powoli buduje mentalny obraz w ich umysłach oczu marki w czasie. Im bardziej konsekwentny jesteś w swoim marketingu, tym bardziej prawdopodobne jest, że to ziarno będzie rosnąć i będą wystarczająco pewni siebie w przyszłości, aby zaufać Ci wystarczająco dużo, aby kupić od Ciebie.

Ale to oznacza bycie konsekwentnie dobry w wysyłaniu jasnych i prostych wiadomości, azotu nad komplikowanie rzeczy lub stracisz to zaufanie klienta, i będą pamiętać cię z niewłaściwych powodów, a twoja marka będzie związana z byciem zdezorientowanym.

Weźmy ostatnie reklamy telewizyjne ING Direct, czy ktoś wie, co na ziemi dzieje się w nich. Są one całkowicie mylące z ich bajkowych opowieści o zwierzętach w lesie z niezrozumiałych historii Morel, które nie mają żadnego związku z produktem lub marką.

Oto krótka transkrypcja z reklamy....

Osioł z marchewką dyndającą mu z nosa spotyka w lesie kreta i pyta go, czy zaopiekowałby się jego marchewką. Kret się zgadza, ale najpierw prosi osła, aby opowiedział mu całą historię swojego życia.

Osiołek po latach mówi, że marchewka jest marna i nie warta zachowania, więc osiołekwpada w depresję, zjada marchewkę ipróbuje zapomnieć o "całym tym okropnym interesie" (jakim okropnym interesie?).

A morał jest "To nie jest duży, aby inni czują się mądrzy" (Co????)

Mogę tylko przypuszczać, że ta reklama została brutalnie skrócona z jego oryginalnej długości i brakuje dużych względnych części historii. To nie ma żadnego sensu!

Proszę, czy ktoś może pomóc, poprosiliśmy 15 osób w naszym biurze i nikt nie ma pojęcia.

Oto wideo http://youtu.be/Xc6n2H0-LlI

Więc morał z tego artykułu jest zachować wiadomość reklamową jasne i proste, przeoczyć to i będziesz przegadać swoją publiczność i uszkodzić reputację marki.

Dean Williams

Dean Williams jest projektantem i blogerem marketingowym pracującym dla Print-Print Limited, promującym biznes i budowanie marek poprzez wysokiej jakości marketing druku. Jeśli jesteś zainteresowany promocją małego biznesu, skontaktuj się z nami hello@print-print.co.uk