• Wtorek, 23 kwietnia 2024

Jak materiały drukowane mogą pomóc w przyspieszeniu procesu powrotu do normalności

W miarę jak po pandemii wracamy do normalności, nadszedł czas, aby ponownie zacząć wykorzystywać prawdziwą moc materiałów drukowanych. Faktem jest, że materiały drukowane zawsze utrzymywały wyróżnione miejsce, jeśli chodzi o komunikację. Dlatego też są to prawdopodobnie najlepsze metody, aby przyspieszyć proces ożywiania uroku czasów sprzed COVID.

Jeśli zastanawiasz się, w jaki sposób materiały drukowane mogą pomóc w osiągnięciu tego celu, ten wpis pomoże Ci uzyskać jasny obraz ich skuteczności.

Wartość materiałów drukowanych w pozyskiwaniu klientów

Drukowane materiały marketingowe mogą pomóc Twojej firmie odzyskać zaufanie klientów i poprawić liczbę odwiedzin. Musisz jednak przestrzegać pewnych strategii, które różnią się od tych, które stosowałeś podczas COVID.

Mądry wybór materiałów marketingowych


Ponieważ drukowane materiały marketingowe mogą przybierać różne formy, konieczne jest odpowiednie wykorzystanie każdego z nich. Na przykład, jeśli Twoja firma próbuje zbudować silniejszą obecność lokalną i skierować się do ludzi w Twojej społeczności, najlepszą metodą będzie reklama w lokalnej gazecie.


Jeśli masz już opracowane bardziej specyficzne odbiorców, należy użyć broszur, aby zapewnić szczegółowe informacje na temat produktów / usług. Rozdawanie wizytówek i ulotek wśród potencjalnych klientów byłoby dobrym pomysłem na zdobycie nowych leadów.


Modyfikacja strategii dotarcia


W czasie kryzysu przekonaliśmy się, że różni ludzie różnie reagują na sytuacje. Nie ma magicznej formuły czy narzędzia, które zawsze pomoże poprawić sprzedaż. Dlatego najlepiej jest włączyć zrozumienie, świadomość i empatię do strategii dotarcia Twojej firmy.


Na przykład, powinieneś zacząć od empatycznej wiadomości, aby pokazać, że myślałeś o swoich klientach i nie możesz się doczekać ponownej współpracy z nimi. Innym skutecznym pomysłem jest zaoferowanie zachęty, takiej jak kod kuponu, podczas wysyłania mailingu. Zachęci to zarówno obecnych klientów, jak i potencjalnych klientów do skorzystania z usług Twojej firmy.


Ważne jest również, aby informować klientów, w jaki sposób mogą uzyskać dostęp do produktów/usług Twojej firmy. Na przykład, jeśli zacząłeś oferować odbiór śmieci od krawężnika, powiedz im, że jest to łatwe i szybkie. Wreszcie, jeśli stworzyłeś stronę internetową firmy, aby oferować produkty/usługi, pamiętaj, aby wysłać kod QR lub link do swojej strony internetowej.


Wartość materiałów drukowanych w instytucjach edukacyjnych

Ponieważ dzieci przygotowują się do fizycznego powrotu do środowiska szkolnego, szkoły powinny również zacząć planować, jak skutecznie wykorzystać biuletyny/newsletter, aby utrzymać zaangażowanie i motywację uczniów. Oto kilka kluczowych rzeczy, które można osiągnąć za pomocą tych materiałów.

Dostarczanie informacji


Jednym z kluczowych celów szkolnych biuletynów/newspapers jest dostarczanie ważnych informacji zarówno uczniom jak i rodzicom. Wyraźnie wspominają o różnych zajęciach szkolnych, takich jak wolontariat, wycieczki, kluby szkolne itp. Zawierają także konkretne daty nadchodzących wydarzeń, aby pomóc rodzinom w odpowiednim planowaniu.


Wspieranie kontaktów


Rodzice naturalnie chcieliby wiedzieć, co się dzieje w klasie i w szkole. Szkoły mogą dostarczać uaktualnień lub krótkich notatek na temat ostatnich lekcji i zajęć, aby zbudować silną więź między domem a klasą.


Szkoły mogą także poprosić rodziców o podzielenie się opiniami na temat doświadczeń szkolnych ich dzieci w nowej normalnej sytuacji. Innym skutecznym pomysłem na zwiększenie zaangażowania rodziców w działalność szkoły jest prośba o sugestie.


Podsumowując

Jak widać, materiały drukowane mogą zdziałać cuda, jeśli chodzi o skuteczne radzenie sobie w świecie po COVID. Jednak stworzenie atrakcyjnych, angażujących i przemyślanych materiałów drukowanych nie jest łatwym zadaniem. Musisz współpracować z zespołem ekspertów aby osiągnąć swoje cele i jak najlepiej wykorzystać inwestycję. A najlepsze jest to, że niezależnie od tego, czy chcesz przyciągnąć klientów, czy pomóc studentom utrzymać motywację, taki zespół może dostarczyć Ci wielu skutecznych pomysłów, aby osiągnąć Twoje cele.