Przyciąganie klientów poprzez reklamę
Pisząc reklamę łatwo jest się skusić na pisanie o produktach lub pisanie o usługach, które sprzedajesz lub z drugiej strony główny punkt sprzedaży. Tak czy inaczej, to nadal ma sens. W gruncie rzeczy, jeśli faktycznie nie zamierza powiedzieć czytelnikowi, co produkt pociąga za sobą wtedy czytelnik przestanie czytać. Jednak problem, który pochodzi z tego formatu jest to, że może skończyć się goniąc drogę czytelnika zamiast zachować go / jej.
Takie podejście koncentruje się na produkcie zamiast na idei przyciągnięcia uwagi czytelnika. I przez ponad 30 lat doświadczenia w pracy pisania reklam, to wiadomo, że sukces reklamy zależy od uwagi chwycił
Na przykład, jeśli produkt, który ma czynnik X w nim i biorąc pod uwagę, że czynnik X nie jest wyjątkowy, ale to, co jest ważne dla Ciebie jest jeden główny powód, który sprawi, że ludzie pójdą na swój produkt, a nie iść do innej osoby produktu. Więc na koniec dnia, Twoja pokusa będzie powiedzieć, że masz X w swoim nagłówku, a także w zdaniu, które otwiera swoją wypowiedź.
Nie mogę zaprzeczyć, że to podejście może działać, ale czynnik X jest już znany większości ludzi. Z drugiej strony jest on również oferowany przez firmy. Więc ludzie nie będą czytać reklamy, ponieważ już wiedzą, co czynnik X jest. Rozwiązaniem jest wymyślić coś unikalnego, coś, co jest trochę dwuznaczne lub zabawne lub może być element, który jest inny w swoim produkcie i nie jest również znany jak czynnik X
Zawsze jest protest za każdym razem, gdy wspominam o czymś takim, to jest główny problem, ale jeśli tylko uniknąć ignorancji i uświadomić sobie, że czytelnicy czy listów sprzedażowych lub maili ani nie zaczynają czytać na górze, ani nie czytać bardzo słowo pisane.
Ale raczej skim i rozważyć tylko pierwsze cztery słowa każdego akapitu, a skończy się wybieranie kawałki, które pozostały. Co jest czytane po nagłówku jest koniec akapitu lub ps.
Co sprzedajesz na, jeśli nie można sprzedać na korzyści?
Co chciałbym zachęcić ludzi, którzy nie wierzą mi i będzie nadal z ich opis produktu, jest dla nich, aby wypróbować jeden z eksperymentów A / B
Jeśli nie możesz sprzedawać na korzyściach, to na czym możesz sprzedawać?
Jak już wspomniałem w poprzednim mailu, stare przysłowie mówiące o sprzedawaniu na korzyściach zamiast na cechach było prawdziwe jak zawsze. Poza tym, trzeba oferować korzyści, których inne firmy nie oferują.
W moim ostatnim e-mailu zasugerowałem, że przysłowie o sprzedaży korzyści, a nie cech zawsze było prawdziwe, aż do teraz. Jednak ja również uczynił punkt, że trzeba zaoferować korzyści, które nie mogą być oferowane przez inne firmy.
Jest to często trudne, ponieważ zwykle trudno jest uzyskać konkretne korzyści dla niektórych produktów i usług, które większość ludzi nie będzie twierdzić.
Więc co powinieneś zrobić?
Większość firm wycofać się do opisu cech produktu lub usług oferowanych przez nich. To jest to, co jest znane jako ogłoszenia i nie faktycznie działają w ogóle.
Jednakże, istnieją inne liczne alternatywy
Jednym z podejść, które można wykorzystać jest pisanie ciekawe pytanie przez nagłówki. Spójrz na to, jeśli sprzedajesz komputery, które są najdroższe na rynku, można napisać coś w rodzaju
Jaki może być najbardziej skuteczny sposób na zmniejszenie kosztów komputera?
Taki nagłówek będzie zwrócić uwagę czytelnika blisko, ponieważ jest zmniejszenie kosztów. Można wtedy stwierdzić o fałszywej ekonomii, która przychodzi z zakupem tanich komputerów, ponieważ programy rozwijają się każdego dnia i jeśli znajdziesz tani komputer, który nie zepsuje się, to może skończyć się powolny, jak uaktualnić.
Albo co bym napisał w nagłówku zamiast jest; co to jest najprostszy sposób można podwoić liczbę odpowiedzi należy uzyskać z marketingu bezpośrednio?
Pisanie wielkich reklam zajmuje trochę czasu i wymaga trochę doświadczenia, ale warto, jeśli chcesz, aby pracować.
Dean WilliamsDean Williams jest blogerem projektowym i marketingowym pracującym dla Print-Print Limited, promującym biznes i budowanie marek poprzez wysokiej jakości marketing drukowany. Jeśli jesteś zainteresowany promocją małego biznesu to skontaktuj się z nami hello@print-print.co.uk