Jak wybrać najlepszego dostawcę usług drukarskich
Zanim zaczniesz szukać dostawców usług
drukarskich
, usiądź i zrób listę. Podziel swoją listę na trzy części: Must-Have, Desired i Bonus.W sekcji "Niezbędne" zapisz elementy, które są bezwzględnie wymagane przez dostawcę usług drukarskich. Następnie należy umieścić sekcję "Pożądane", w której powinny znaleźć się elementy, które byłyby wspaniałe, ale nie są absolutną koniecznością.
Jest prawdopodobne, że znajdziesz wielu dostawców, którzy spełniają Twoje wymagania "Must-Have", więc posiadanie sekcji "Pożądane" pomoże Ci jeszcze bardziej zawęzić opcje. Na koniec, w sekcji "Bonus" powinny znaleźć się rzeczy, do których warto dążyć. Być może nie znajdziesz ich dzisiaj u sprzedawcy, ale są one doskonałym punktem odniesienia, jeśli później sprzedawca poprosi o rekomendacje, aby dodać je do swojej listy produktów lub usług. Oto kilka pomysłów, od których warto zacząć. To, w której sekcji je umieścisz, zależy od ich znaczenia dla Ciebie
:
- Szybkość: Jak szybko po przesłaniu materiałów potrzebujesz, aby były gotowe do pracy? Jak długo trzeba czekać na odesłanie próbki nowego projektu? Należy pamiętać, że szybkość nie zawsze równa się jakości, dlatego ważne jest, aby brać pod uwagę zarówno szybkość, jak i jakość.
- Wpływ na środowisko: Co robi Twoja drukarnia, aby pomóc środowisku naturalnemu? Czy ma możliwość drukowania na papierze z recyklingu? Konsumenci chętnie wspierają firmy, które działają zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju, a zwłaszcza jeśli Twoja firma koncentruje się na kwestiach ochrony środowiska, posiadanie drukarki, która również promuje zrównoważony rozwój, może być świetną zachętą.
- Koszt: Oczywiście koszt jest kwestią, którą należy rozważyć. Sprzedawcy, którzy chwalą się niewiarygodnie niskimi cenami, mogą nie mieć najlepszej obsługi klienta i odwrotnie. Ważne jest, aby ocenić koszt dostawcy w porównaniu z oferowanymi przez niego usługami. Całodobowa obsługa klienta może być warta nieco wyższej opłaty. Ponadto nieco wyższa cena może zapewnić większą liczbę próbek, pomoc w projektowaniu lub mniejszy ślad węglowy.
- Próbki:
- Pomoc w projektowaniu: Czy Twoja drukarnia zatrudnia projektanta graficznego, który pomoże Ci w optymalnym wykorzystaniu materiałów drukowanych? Produkty te będą oglądane przez byłych, obecnych i przyszłych klientów i naprawdę mogą zadecydować o sprzedaży lub ją zepsuć. Wybór drukarni, która zatrudnia projektanta, może zaoszczędzić czas i potencjalnie pieniądze w dłuższej perspektywie, ponieważ spędzisz mniej swojego cennego czasu na próbach zrozumienia programów i funkcji projektowych.
- Opłaty za wysyłkę: Chociaż drukarnia może mieć świetne ceny swoich produktów, opłaty za wysyłkę mogą być miejscem, w którym naprawdę zarabia pieniądze, więc zadaj sobie pytanie: Jak wyglądają opłaty za wysyłkę dla Twojej drukarni? Czy dostajesz zniżkę, jeśli zamawiasz hurtowo? Czy Twoja drukarnia zajmuje się również dystrybucją, a jeśli tak, jakie są związane z tym koszty? Odpowiedzi na te pytania mogą nie zawsze być łatwo dostępne na stronie internetowej firmy, ponieważ różnią się one w zależności od rodzaju produktu, dlatego warto mieć te pytania przygotowane do zadania podczas rozmowy telefonicznej.
- Systemy bezpieczeństwa danych: Zadając sobie pytanie, w jaki sposób firma chroni informacje o użytkowniku, należy wziąć pod uwagę istotny element przy wyborze dostawcy usług drukarskich. Informacje o rozliczeniach, dane kontaktowe, a nawet adresy własne i klientów są narażone na ryzyko włamania i kradzieży, jeśli dostawca usług poligraficznych nie zabezpieczy danych w odpowiedni sposób. Prawdopodobnie nie znajdziesz zbyt wielu informacji na ten temat na stronie internetowej dostawcy, więc bądź przygotowany, aby zapytać o to podczas rozmowy telefonicznej.
- Jakość: Z pewnością jakość ma zasadnicze znaczenie przy wyborze dostawcy usług drukarskich i prawdopodobnie znajdzie się w sekcji "Must Have" na Twojej liście. Jakość produktów nie tylko zapewni długowieczność, ale także pochwali się niezawodnością Twojej marki swoim klientom. Poproś o próbki fizyczne, aby naprawdę zobaczyć poziom jakości, do którego dana drukarnia się zobowiązała.
- Obsługa klienta:
- Posiadanie dobrego zespołu obsługi klienta po swojej stronie (nawet w późnych i wczesnych godzinach dnia) może być niezwykle korzystne, zwłaszcza jeśli pracujesz nad rozwojem i rozszerzeniem swojej działalności
Czy powinieneś wybrać drukarnię lokalną?
Wybór lokalnej drukarni może być niezwykle przydatny, zwłaszcza dla małych firm lub tych, które chcą mieć dodatkową parę oczu na projekt. Wybierając dostawcę w swojej okolicy, masz możliwość uzyskania wsparcia osobiście i odwiedzenia zakładów, a także sprawdzenia, czy otrzymasz to, co myślisz, że otrzymasz.Sprzedawcy internetowi zwykle mogą pochwalić się niższymi cenami, ale zastrzeżeniem jest to, że zanim ponad 100 egzemplarzy trafi do druku, może nie być drugiej osoby, która obejrzałaby próbkę, więc trzeba mieć pewność, że przesyłamy idealny plik.
To, czy wybierzesz lokalnego dostawcę, zależy w dużej mierze od Twojego modelu biznesowego. Jeśli jakość jest jednym z Twoich priorytetów, lokalny dostawca będzie dla Ciebie lepszym rozwiązaniem. Jeśli jednak jesteś skłonny pójść na niewielki kompromis między jakością a ilością i jesteś już pewien swoich projektów, bardziej ekonomicznym wyborem może być skorzystanie z usług online.
Sprawdź referencje od poprzednich klientów
Ostatnim krokiem, aby upewnić się, że dokonujesz najlepszego wyboru dostawcy usług poligraficznych, jest sprawdzenie referencji od poprzednich klientów. Testimoniale na stronie internetowej dostawcy powinny zapewnić pewien wgląd, ale może być również przydatne, aby sprawdzić strony takie jak TrustPilot.Co może zapewnić DFW
Printing W DFW Printing zapewniamy nie tylko materiały papierowe, takie jak broszury, wizytówki i gazety, ale także artykuły promocyjne, które są doskonałym sposobem na rozpowszechnienie informacji o firmie i sprawienie, że klienci poczują się docenieni dzięki drobnym upominkom lub nagrodom.Myślisz obecnie tylko o produktach papierniczych? Nie martw się, w tej kwestii również mamy wszystko pod kontrolą. Dostarczymy Ci nie tylko wszystkie rodzaje materiałów drukowanych, ale także wszystkie rodzaje wykończenia, takie jak matowe, punktowe UV, pełne UV i punktowe AQ.
Kiedy już zadbasz o wszystkie swoje potrzeby w zakresie druku, czas pomyśleć o dostawie. Nie musisz szukać innej firmy! W DFW Printing szczycimy się kompleksową obsługą. Zadzwoń do nas pod numer 214-977-7458, aby omówić opcje dostawy. Współpracujemy ze wszystkimi, od małych i dużych właścicieli firm, przez brokerów druku, po projektantów graficznych i fotografów. Niezależnie od tego, jakie są Twoje potrzeby w zakresie drukowania, możemy je zrealizować.