• Poniedziałek, 15 sierpnia 2022

Marketing w czasach recesji!

Co robić i czego nie robić!

W obecnym scenariuszu, większość ludzi są naturalnie tendencję do zmniejszenia ich działalności i zwykle pierwsze ofiary jest reklama lub budżet marketingowy.
Cóż, udany marketing nie jest wszystko o ilości, ponieważ jest to wszystko o jakości. W tym względzie, istnieje wiele możliwości dla przedsiębiorców w celu zwiększenia ich sprzedaży przy jednoczesnym zachowaniu bliskiego oka na zwycięskich strun.
Jeśli chcesz przykład, że spojrzeć na obecny marketing push z wszystkiego, co Virgin. Od Virgin Media, Virgin Trains i nowego uruchomienia pieniędzy Virgin. Istnieje argument, że istnieje więcej możliwości reklamowania podczas gdy w recesji. Reklama nie zmniejsza, ale tak samo jak stawki reklamowe, jak gazety i czasopisma cięcia cen i są bardziej podatne na układ, ponieważ oni też starają się utrzymać koła obracające.

Kilka sugestii:

Jednakże, istnieje kilka rzeczy dotyczących udanego marketingu, że może chcesz spróbować.
Przede wszystkim trzeba zapobiec siebie od próbując reklamować swoją firmę do każdego lub wszystkich. Kazania do masy jest naprawdę luksus, że nie można sobie pozwolić, nawet gdy idziesz przez dobry czas. Zamiast tego powinieneś zidentyfikować swoich klientów docelowych. To z pewnością obniży koszty druku i reklamy, a także zwiększy wskaźniki odpowiedzi klientów, jak również.
Jeśli Twoje usługi lub produkty są tańsze niż inne, to jest czas, aby krzyczeć o tym. Większość małych firm, zwłaszcza w segmencie usług są w stanie poniżać swoich większych rywali, aby upewnić się, że każdy wie, że są tańsze niż ktokolwiek inny.
Oferta zniżki, jak również specjalne oferty jest inny sposób skutecznego marketingu. Jeśli Twoja firma działa powoli, to jest mądry, aby zapewnić zniżki na swoje produkty. Jednak żaden człowiek biznesu nie chce, że ludzie umieścić swoją ulotkę lub reklamę do 1 strony i zapomnieć o tym wszystkim. Jako inteligentny człowiek biznesu należy chcieć, aby działać teraz. W tym względzie, można zaoferować im, że nie mogą odmówić podjęcia.
Chociaż istnieje kilka produktywnych sposobów promowania każdej firmy przy bardzo niewielkich kosztach, ale niektóre z tych metod są uważane za czasochłonne i to jest prawdopodobnie powód, dla którego konkurenci nie zawracają sobie głowy. Aby promować swoją firmę zawsze można nosić pełny kolor A6 ulotki i przypiąć je do tablic ogłoszeń w supermarketach, siłowniach i pubach. Można również zostawić je w kawiarni, windy i wszelkich miejscach publicznych, jak również. Chociaż może to wymagać, aby umieścić trochę więcej wysiłku, ale jest naprawdę udany i tani sposób marketingu w tym samym czasie.
Można również nawiązać współpracę z innymi firmami, które oferują komplementarne usługi, a także dzielą się ceną za dystrybucję i produkcję ulotek. Jednak należy wybierać firmy bardzo ostrożnie i szukać tylko tych firm, które mają bardzo porównywalne klientów docelowych, w przeciwnym razie może skończyć się marnowaniem pieniędzy poprzez promowanie produktów i usług do tych ludzi, którzy nigdy nie są zainteresowani, aby stać się klientem.
Jakiejkolwiek metody promocyjnej używasz zawsze staraj się zweryfikować je w doskonały sposób. Jednak nie można popełnić błędu spędzenia całego budżetu na ulotce lub reklamy, aby dowiedzieć się, że ostrożnie napisana wiadomość nie pogarsza żadnej odpowiedzi. Jest to o wiele lepiej, aby przetestować 2 różne metody z nieco innym sformułowaniem lub ofert, a następnie znaleźć, który z nich produkuje idealną odpowiedź. Po tym trzeba powtórzyć to ćwiczenie, aż poczujesz się pewnie, że masz swoją wiadomość po prostu prawo. Podczas gdy twój czas finansowy jest trudny, nie możesz wyrzucić swojej gotówki tylko dla niczego. W związku z tym, musisz być zwycięzcą, zanim Twój budżet zostanie zdmuchnięty.





Dean Williams

Dean Williams jest blogerem zajmującym się projektowaniem i marketingiem, pracującym dla Print-Print Limited, promującym biznes i budowanie marek poprzez wysokiej jakości marketing drukowany. Jeśli jesteś zainteresowany promocją małych firm, skontaktuj się z nami hello@print-print.co.uk