• Piątek, 19 kwietnia 2024

Projekt ulotki dla agencji nieruchomości

Kiedy jesteś na rynku sprzedaży domów, trzeba zróżnicowane podejście do komunikowania swoich usług zarówno do potencjalnych sprzedawców i nabywców. Skorzystaj z tych wskazówek na temat projektowania ulotek dla agentów nieruchomości, aby stworzyć materiały marketingowe do druku, które pozwalają dotrzeć do potencjalnych klientów po obu stronach transakcji.

Z wszystkich punktów kontaktu z klientem, ważne jest, aby mieć silną markę, dzięki czemu można wyróżnić się od konkurencji, jak schemat kolorów jest często bardziej pamiętliwy niż nazwa.

Konsekwencja w kreowaniu wizerunku zwiększa szanse na bycie rozpoznawalnym, dlatego też należy powiązać go z witryną internetową, oznakowaniem oddziałów, kanałami społecznościowymi i materiałami drukowanymi. Może to również zaoszczędzić na kosztach, ponieważ wszelkie grafiki i obrazy mogą być ponownie wykorzystane w całej gamie produktów.

GreenLive zastosowało wysoki kontrast kolorów, aby zapewnić, że przekaz będzie rzucał się w oczy. Jednak użyte kolory są zgodne z tożsamością marki i odzwierciedlają logo firmy, zapewniając spójność w działaniach marketingowych.

Wykorzystano również zdjęcie o wysokiej rozdzielczości, które nie tylko jest istotne dla ich działalności i przekazu, ale również odzwierciedla paletę kolorów całego projektu.

Używając odważnych kolorów, Rees Page skutecznie podkreślił swoje "Wezwanie do działania" z pełną gamą opcji kontaktowych wyróżniających się spośród innych informacji na ulotce. Użyli zdjęć nieruchomości, aby pokazać sukces, jaki odnieśli sprzedając nieruchomości w okolicy, zachęcająca wiadomość dla potencjalnych sprzedawców.

Użyli trochę humoru w ich ilustracji kartonu, aby wprowadzić korzyści z korzystania z ich agencji, tworząc wypunktowaną listę, zmniejszając prezentowaną treść. Prezentują one jasną wiadomość w projekcie, podkreślając pełny pakiet usług, które oferują.

Tutaj, Winkworth agentów nieruchomości użyli atrakcyjny obraz nieruchomości, który promuje pozytywny styl życia na wsi, aby zachęcić do zaangażowania się w reklamie. Obraz wzmacnia pozycjonowanie ich marki, wykorzystując obraz prestiżowej nieruchomości, aby pokazać ich ekskluzywność.

Zamiast prezentować serię funkcjonalnych obrazów sprzedanych nieruchomości, aby podkreślić swoje sukcesy, agencja wybrała serię faktów, które reprezentują korzyści płynące z ich działalności, od ich historycznego doświadczenia do szerokiego zakresu odbiorców, których wykorzystują.

Winkworth pozostaje bardzo wierny swojemu stylowi marki, z odważnymi ciemnoniebieskimi i białymi kolorami, które nadają luksusowy, ale tradycyjny charakter. Subtelne użycie informacji kontaktowych odzwierciedla ich sektor rynku i uzupełnia prostotę projektu.

Najważniejsze wskazówki dotyczące projektowania ulotek...

1- Zachowaj spójność z marką, używając prostej palety kolorów.
2- Ogranicz tekst do minimum, używając list tam, gdzie to możliwe
3- Dołącz wysokiej jakości, odpowiednie zdjęcia i grafiki
4- Dodaj wezwanie do działania, podkreślając swoje dane kontaktowe

 

Drukując ulotki na potrzeby akcji rozdawania ulotek, ważne jest, aby zakupić papier lub kartę o wysokiej gramaturze, która wytrzyma proces dostawy. Lekki papier łatwo się rwie lub marszczy w skrzynkach na listy, jeśli nie jest traktowany z należytą starannością. Chociaż wrzucenie go do lokalnej gazety może temu zapobiec, jest mniej prawdopodobne, że zostanie zauważony, a Twoja inwestycja może pójść na marne.

Jeśli znalazłeś to przydatne, dlaczego nie sprawdzić nasze na Top style projektowania logo i być inspirowane do odświeżenia marki.

Danny Molt

Danny Molt jest zwolennikiem świetnego designu i pracuje dla Print-Print Limited, promując biznes i budując Twoją markę poprzez wysokiej jakości druk. Jeśli jesteś pasjonatem marketingu małych firm to skontaktuj się z nami info@print-print.co.uk