• Środa, 24 kwietnia 2024

Istotne rzeczy, które należy wziąć pod uwagę przed wyborem firmy mailingowej

W dzisiejszej erze cyfrowej, jeśli myślałeś, że bezpośrednia poczta była martwa i pogrzebana, pomyśl jeszcze raz. Według badania z 2018 roku stwierdzono, że kampanie direct mail generują 5X zakupy niż e-maile. Ale to nie jest jedyny powód, dla którego powinieneś włączyć usługi mailingowe do swojego miksu marketingowego. W przeciwieństwie do reklam cyfrowych lub wiadomości e-mail, które są często blokowane lub oznaczane jako spam, bezpośrednie usługi mailingowe budują zaufanie do Twojej firmy. Ponieważ są one namacalne, są bardziej skuteczne i atrakcyjne dla ludzi, którzy szukają połączenia poprzez pięć zmysłów - dotyk jest jednym z nich. Usługi mailingowe są dość przystępne i pozwalają Twojej firmie lepiej dotrzeć do pożądanej klienteli. Ponieważ takie usługi pozwalają kierować się do konkretnych grup demograficznych lub kodów pocztowych, będziesz w stanie uwzględnić szczegóły, takie jak struktury rodzinne, średnie dochody, grupy wiekowe, wartości mieszkaniowe, itp. w danym regionie.

Na rynku istnieje wiele firm mailingowych, które oferują szeroki wachlarz usług. Podczas gdy niektóre mogą oferować bezpośrednie usługi mailingowe lub pocztówki, inne, takie jak DFW Printing Company, oferują pełną gamę usług mailingowych - od bezpośrednich maili i EDDM do masowych maili. Ale zanim wybierzesz firmę mailingową, aby spełnić swoje potrzeby biznesowe w zakresie mailingu, musisz wziąć pod uwagę pewne czynniki. Są to:

Poznaj swoje cele

Twoja firma może potrzebować usług mailingowych, aby osiągnąć różne cele, takie jak:

  • Pozyskiwanie klientów (gdzie koncentrujesz się na pozyskiwaniu nowych klientów)
  • Konwersja leadów (gdzie celem jest konwersja leadów na sprzedaż lub klientów)
  • Upselling lub cross-selling (gdzie będziesz sprzedawać bardziej zaawansowane produkty/usługi istniejącym klientom, a nawet zachęcać ich do zakupu rzeczy związanych z ich wcześniejszymi zakupami)
  • Utrzymanie klienta (to jest, gdy firma stara się utrzymać obecnych klientów szczęśliwych, aby nadal wydawać na swoje oferty; można to zrobić poprzez uczynienie ich czuć się wyjątkowo z korzyści lojalnościowych, podglądu sprzedaży, lub podobnych zabiegów VIP)
Czasami, mieszanie kilku z powyższych może być również opcją. Wiedząc, jakie są Twoje cele biznesowe, możesz zmaksymalizować korzyści płynące z usług direct mailingowych.

Stwórz swoją listę mailingową i podziel klientów na segmenty

Chcesz, aby właściwe wiadomości dotarły do właściwych osób. Wymaga to starannego przygotowania biznesowej listy mailingowej. Jeśli potrzebujesz pomocy, możesz zapytać partnera świadczącego usługi mailingowe, czy może pozwolić Ci zdobyć ukierunkowane listy mailingowe. DFW Printing Company może dostarczyć Ci każdą listę i pomóc znaleźć odpowiedni dla Twojej firmy. Kiedy już masz listę mailingową, trzeba będzie segmentować swoich klientów docelowych. Na przykład, prezesi firm na liście będą zainteresowani wiadomościami, które są zupełnie inne od tego, co millenialsi chcieliby przeczytać o. Jeśli Twoi klienci nie zostaną odpowiednio podzieleni na segmenty, a wiadomości kierowane do nich nie zostaną odpowiednio spreparowane, Twoja firma nie odniesie większych korzyści z usług direct mailingowych.

Wybierz format mailingu i firmę

Od pocztówek, broszur, ulotek i folderów po niestandardowe listy i magazyny - istnieje niemal nieograniczona liczba formatów direct mailingu, z których możesz wybierać. W zależności od tego, na jakim etapie podróży klienta znajdują się Twoi docelowi klienci, możesz wybrać format mailingu. Format może być nawet uzależniony od tego, jakie są Twoje cele biznesowe i budżet na kampanię direct mail. Jeśli nie masz pewności co do właściwego wyboru, pomocny może okazać się renomowany partner świadczący usługi mailingowe, który działa w branży poligraficznej od ponad trzech dekad, taki jak DFW Printing. Tak więc, jeśli Twoja firma potrzebuje szerokiej gamy formatów mailingowych i może skorzystać z posiadania partnera świadczącego usługi poligraficzne i pocztowe w jednym, dokonaj wyboru rozważnie. Zaufaj niezawodnej firmie mailingowej, takiej jak DFW Printing, a otrzymasz lidera usług poligraficznych z kompletnym pakietem usług realizacji, aby cieszyć się dodatkowymi korzyściami.

Skontaktuj się z nami, aby spełnić wszystkie Twoje potrzeby w zakresie mailingu! Telefon 800-903-1673, email dfwsalesgroup@dallasnews.com

Dowiedz się więcej o naszych usługach pocztowych