• Niedziela, 6 października 2024

PRZYGOTUJ SWÓJ BIZNES I DRUKOWANE MATERIAŁY MARKETINGOWE NA ŚWIĘTA (CZĘŚĆ Ii)


Witamy ponownie! Mamy nadzieję, że zacząłeś już wdrażać strategie, które omówiliśmy w "Części I", aby zwiększyć sprzedaż swojego biznesu w tym sezonie świątecznym.

Bez dalszego zastanawiania się, przejdziemy od razu do kilku bardziej efektywnych strategii.

Wysyłaj newslettery
Podczas gdy większość firm wysyła biuletyny e-mailowe, Ty możesz skupić się na tych drukowanych. Odbiorcy będą bardziej skłonni do przejrzenia ich dokładnie, podczas gdy w przypadku newsletterów e-mailowych, większość z nich nawet ich nie otworzy.
Celem newsletterów powinno być poinformowanie klientów i potencjalnych klientów o tym, jak radzi sobie Twoja firma, a jednocześnie dostarczenie im kilku cennych informacji. Możesz zawrzeć informacje dotyczące nowych wydań produktów i nowych usług. Aby dodać dodatkową wartość, możesz wspomnieć o zniżkach i kuponach na okres świąteczny.
Dowiedz się więcej o naszych możliwościach i opcjach drukowania biuletynów >>.


Używaj folderów prezentacyjnych
Teczki prezentacyjne to jedno z tych narzędzi marketingu drukowanego, które można wykorzystać na wiele sposobów. Po pierwsze, możesz umieścić w nich inne materiały marketingowe, takie jak broszury, katalogi produktów, itp. i wręczyć je obecnym i potencjalnym klientom. Pomoże to odbiorcom zrozumieć, że jesteś bardzo zorganizowany i poważnie traktujesz reputację swojej firmy.
Po przejściu przez materiały wewnątrz, mogą zacząć używać folderów do przechowywania innych ważnych dokumentów. To bardzo pomaga w utrzymaniu się na topie, ponieważ w tym momencie te teczki stają się produktami promocyjnymi.
Możesz również poprosić swoich pracowników, aby używali tych teczek, zwłaszcza gdy uczestniczą w targach, kiermaszach świątecznych i imprezach marketingowych przed lub w trakcie sezonu wakacyjnego. Mogą oni nawet rozdawać niektóre z nich, aby przykuć uwagę innych uczestników.
Zobacz nasz wpis na blogu o folderach prezentacyjnych tutaj>>


Rozpowszechniaj kalendarze
Ponieważ po sezonie wakacyjnym nastąpi bezpośrednio nowy rok, sensowne jest rozprowadzanie kalendarzy. Pomoże to Twojej firmie pozostać na szczycie świadomości klientów przez cały rok. Aby zwiększyć sprzedaż w okresie świątecznym, możesz dołączyć ekskluzywne kody promocyjne i przypomnieć odbiorcom o nadchodzących promocjach, zwiększając jednocześnie świadomość klientów.
Najlepszą rzeczą w kalendarzach jest to, że kiedy już znajdą się w domu lub biurze, będą stale widoczne. Dzięki temu nazwa Twojej firmy i inne szczegóły zostaną zauważone przez odbiorców i każdą inną osobę, która przejdzie obok.
Przy projektowaniu kalendarza należy pamiętać o kilku ważnych rzeczach. Po pierwsze należy wybrać zdjęcia, które będą się w nim znajdować. Zdjęcia te powinny być częścią większego tematu, który odnosi się do Twojej firmy lub jej produktów/usług. Po drugie, muszą mieć wysoką rozdzielczość, aby produkt się wyróżniał. Wreszcie, czasami firmy zawierają nazwy swoich sponsorów lub inne reklamy w swoich kalendarzach. Jeśli i Ty chcesz zrobić to samo, upewnij się, że te reklamy nie zamazują informacji o Twojej firmie.
Skontaktuj się z nami w sprawie kalendarza drukowanego na zamówienie lub innych opcji kalendarza >>.




Rozdawaj wydrukowane referencje
Potencjalni nabywcy z pewnością chcieliby wiedzieć, że Twoja firma ma zadowolonych klientów. Wydrukuj referencje istniejących klientów i studia przypadków o tym, jak doświadczyli korzystania z Twoich produktów/usług i rozprowadź je wśród swojej grupy docelowej.
Możesz zawsze mieć je dostępne na stronie internetowej firmy, ale wiele osób chce mieć namacalny sposób, aby dowiedzieć się, jak firma sobie radzi. Może to być szczególnie prawdziwe w przypadku starszych klientów, którzy albo nie mogą zrozumieć stron internetowych lub nie wolą korzystać z Internetu.
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać informacje na temat opcji drukowania świadectw na zamówienie >>

Zawijanie
Podczas reklamowania produktów / usług, należy starać się przyciągnąć uwagę kupujących w ostatniej chwili, które przyczyniają się do znacznej części sprzedaży wakacyjnej. Jednym ze skutecznych sposobów, aby to zrobić jest dodanie chwytliwych tagline'ów do drukowanych materiałów marketingowych, które chcesz rozprowadzać na targach lub imprezach marketingowych przed sezonem wakacyjnym.