• Piątek, 19 kwietnia 2024

5 elementów, które wpływają na marketing bezpośredni i reklamę

Łatwo jest zapomnieć o tych 5 elementach, kiedy wszyscy zaczynamy tkwić w produkcji ukierunkowanej kampanii direct mail, faktem jest, że wszyscy z nas są winni pominięcia tych kluczowych składników podczas gotowania rewelacyjnego kawałka marketingu bezpośredniego. Możemy dać się ponieść wyglądowi reklamy i przegapić istotę przekazu.
To jest dobry pomysł, aby wydrukować to i przypiąć go na ścianie, a następnie go-ahead napisać reklamę i wrócić do tej listy, aby zobaczyć, czy są jakieś z tych 5 kluczowych sekcji masz przeoczył.
Trzeba będzie rozważyć następujące kwestie:

1: Twój Wording.
Wszystkie reklamy ma słowa, brzmi dość prosto - ale czasami reklamy nie używają tylko obrazy i logo, to jest w porządku, gdy masz David Beckham lub Charlize Theron reklamujących swoje produkty, a następnie trzeba będzie polegać na wielkim tekście lub "kopię", jak to jest znane w branży projektowania i druku.
Teraz każdy, kto kiedykolwiek stworzył arcydzieło wielkiej kopii będzie wiedział, nawet niewielkie dostosowanie niektórych słów może stanowić ogromną różnicę w wpływie reklamy i wskaźnik odpowiedzi. Obejmuje to uwagę chwytając nagłówek, "ciało" tekst (trochę w środku) i "wezwanie do działania", który jest znak off dolnej przed informacje kontaktowe.
Jeśli jest to dla strony głównej, strony docelowej e-shot kampanii wysyłane pocztą elektroniczną lub pocztą bezpośrednią ulotki drukowanej lub broszury, po obrazie - słowa są najważniejsze.

2: Twój układ.
Coś tak prostego jak list sprzedaży potrzebuje układu, można by pomyśleć, że list jest prosty - postępuj zgodnie z podstawami, których uczono w szkole, ale nie nawet to może być manipulowane i ulepszone, aby zmaksymalizować fakt, że nie jest wyrzucany prosto do kosza.
Layout bierze pod uwagę to, jak daleko w dół strony pojawia się nagłówek, jak duży jest wybrany przez Ciebie obraz, gdzie znajduje się logo i w jakim rozmiarze.
Layout musi sugerować, jak duże akapity muszą być, ile słów jest potrzebnych do wypełnienia konkretnej przestrzeni w projekcie.
Jakie czcionki są używane, jaki jest ich rozmiar. Czy należy użyć pogrubienia, kapitaliki lub kursywy i gdzie są one najbardziej odpowiednie. (Wskazówka projektowa dla Ciebie tutaj, nie zmieniaj czcionek w połowie zdania, jak potencjalny klient lub osoba czytająca reklamy podświadomie nie lubi tego, jest postrzegany jako trochę protekcjonalny i zmniejsza wskaźniki odpowiedzi).
Układ obejmuje kolor, czcionki, tła, obrazy tła odcienie przy użyciu ogólnych kolorów korporacyjnych pomoże Ci projekt. Kolory, które nie są komplementarne będą kolidować i będzie wyłączyć odbiorców.
Lista elementów do przemyślenia w odniesieniu do "układu" jest prawie nieskończona. Chyba że jesteś przeszkolony projektant sugerujemy zostawić element układu reklamy aż do profesjonalistów.




3: Twoja oferta.
Na pewno masz być coś oferuje, czy to coś promocyjnego, może coś za darmo lub zadać sobie pytanie "co to jest sprzedaż" . Co pomoże Ci wyróżnić się z tłumu - co jest Twoim USP? (Unique Selling Point). Musisz sprawdzić, czy jest to rzeczywiście unikalne, musisz przetestować swoich konkurentów i zobaczyć, czy to, co oferujesz, jest rzeczywiście unikalne, jeśli nie, to Twoja konkurencja może już zrobić swoją promocję direct mail i są znani z tego USP, to sprawia, że trudniej jest wziąć swój udział w rynku.
Zadaj sobie pytanie, postaw się w sytuacji klienta i zrozum go z jego punktu widzenia, zadaj pytanie "Dlaczego chcę kupować od tej firmy?" i "Dlaczego kupować ten produkt lub usługę?".
Uzyskaj odpowiedzi na te pytania źle, a gwarantuję Ci, że promocja się nie powiedzie.
Na większości rynków przychodzi moment, w którym prawie niemożliwe jest zaoferowanie czegoś unikalnego, zwłaszcza jeśli jesteś małą firmą rozpoczynającą działalność, możesz nie mieć możliwości, aby być najlepszym, jeszcze nie teraz i tak! Więc spójrz na swoich konkurentów, zidentyfikować, gdzie są one awarii i zobaczyć, czy można zaoferować coś, czego nie, aby pomóc Ci ukraść kilka klientów od nich.
Nawet jeśli Twoje produkty i usługi nie są unikalne, to jego, gdzie Twoja reklama promocyjna wyróżnia się, że można zacząć penetrować ten rynek, ludzie będą pamiętać, bo drukowana literatura jest lepsza niż konkurencja, nawet jeśli oferując to samo, co następny przedsiębiorca, trzeba być zapamiętany.



Zobacz te dwie reklamy, stoisko dla osoby oferującej usługi koszenia trawy. Zwykły jeden jest dla ogrodnika, który jest ustalona osoba, która prawdopodobnie narożniki rynku przez lata w danym obszarze. Na twarzy - to zawsze dobrze rozejrzeć się za lepszą ofertę, druga ulotka wygląda tak, jakby to było droższe, ale kto wie, że niektóre młode bardziej nowoczesne patrząc firma może zaoferować szybsze bardziej opłacalne rozwiązanie.

4: Twoja dystrybucja
Żadna reklama z wielkim testem, wielki projekt i przekonujące przesłanie będzie działać, jeśli nie jest podana do właściwej osoby. Zadaj sobie pytanie, czy moja lista mailingowa jest aktualna, czy kieruję do ludzi, którzy są zainteresowani w moich usługach? Jak dotrzeć do właściwych ludzi?
Jest to prawdopodobnie najbardziej kluczowy element kampanii. Jego nie jest dobre pokrycie wszystkich innych punktów, aby tylko wysłać swoje "Usługi koszenia ogrodu" ulotki do kogoś, kto mieszka w mieszkaniu.
Pomyśl o tym jednak uważnie, może trzeba zbadać swój rynek docelowy dokładnie, bardziej dokładne informacje są tym mniej marnotrawstwa będziesz miał z kampanii.
Jeśli produkujesz ukierunkowanej kampanii pocztowej, dzięki której są posty do konkretnej osoby w danym rynku, to może rozważyć użycie bezpośredniej firmy marketingowej, aby dostarczyć Ci listę nazwisk i adresów osób, które pasują do demografii. To brzmi kosztownie, ale to nie ma większego wskaźnika odpowiedzi niż tylko "koc" delegowania ulotek przez drzwi w nadziei, że ktoś będzie zainteresowany w swoich towarach.
Musisz to dokładnie zaplanować.



5: Twoja Częstotliwość
Przez wydarzenia mamy na myśli ilość razy Twoja reklama lub promocja jest wykonywana, ile razy wysłać go do oceny jego odpowiedzi. Im więcej częstotliwości kierujesz do kampanii marketingowej, tym lepiej, tym więcej razy może być narażony na pożądaną publiczność, tym większa szansa na uzyskanie wiadomości w poprzek i jest rozpoznawany.
Jego pomysł, aby wysłać dwa różne promocje w jednym czasie, a następnie zmierzyć odpowiedź z obu, to badanie pozwala dostroić swoją kampanię, zdecydować, co działa, a co nie. To dostrajanie działa na swoją korzyść, ponieważ testuje jeden projekt przeciwko drugiemu. Kluczem jest utrzymanie eksperymentowania z tych reklam, nawet jeśli są one udane, oczywiście iść z bardziej udanych dwóch reklam. Ciągłe dostrajanie pozwoli Ci w końcu osiągnąć reklamę, która jest potencjalnie przełomowe.
Jeśli tylko wysyłasz promocję raz, to nie ma sposobu, aby ocenić wynik, ponieważ jest to pierwszy raz, gdy potencjalni klienci zostali narażeni na markę. Powiedzmy, że pierwsza promocja przynosi 1% wskaźnik odpowiedzi, to może być zwiększona do 2,5% na drugiej promocji, jak Twoja marka staje się rozpoznawalny. Jednak to nie kontynuuje, aby zwiększyć odsetek odpowiedzi na 3 i 4 promocji, jak to teeters off na 3% jako promocji w toku.
Więc jaki rodzaj okresu jest najlepiej zostawić go między promocjami? 1 miesiąc, 2 miesiące, 6 miesięcy? Ogólnie rzecz biorąc, naprawdę trzeba to zrobić raz w miesiącu przez co najmniej 3 miesiące, dzięki czemu można zobaczyć wzór odpowiedzi pojawiające. Im więcej wydarzeń zrobisz, tym bardziej Twoja firma stanie się rozpoznawalna. Wypromowanie swojej marki przed ludźmi jest kluczowym czynnikiem, a częstsze działania pomogą Ci się rozwijać.


Dean Williams

Dean Williams jest blogerem zajmującym się projektowaniem i marketingiem, pracującym dla Print-Print Limited, promującym biznes i budowanie marek poprzez wysokiej jakości marketing drukowany. Jeśli jesteś zainteresowany promocją małego biznesu, skontaktuj się z nami hello@print-print.co.uk