• Czwartek, 22 lutego 2024

Jak zaprojektować ulotki reklamowe?

Ulotki reklamowe mogą być prostym, a zarazem skutecznym sposobem na reklamę. Ulotki reklamowe to nie tylko wizytówka firmy, ale także początek relacji z zadowolonym klientem. Powinny zachęcać wizualnie poprzez swoją oryginalną formę i sprawić, że klient będzie kojarzył Twoją firmę właśnie z tą oryginalnością. W jaki sposób je zaprojektować?

Jak tworzyć ulotki reklamowe?

Tworzenie ulotek reklamowych jest łatwe. Wykonanie ulotki reklamowej, która spodoba się Twoim odbiorcom wymaga sporych umiejętności. Rozmowa o projekcie z grafikiem pozwoli na omówienie szczegółów takich jak czcionki, symbolika kolorów czy informacje. Wszystko powinno być zaplanowane, od początku do końca. Działaj na emocje, to one są głównym nośnikiem informacji w ulotce. Im więcej emocji tym lepiej! Smutny pan z parasolem nikogo nie zachęci, ale młoda dziewczyna z uśmiechem może sprawić, że ponownie zastanowisz się nad zakupem polecanej przez nią pasty do zębów. Wezwanie do działania to druga rzecz, która powinna znaleźć się na każdej ulotce reklamowej. Może być ono wyrażone w krótkim haśle lub ukryte w obrazie. Na przykład dziewczyna trzymająca pastę do zębów może być uśmiechnięta i wyrażać wezwanie do działania. Po trzecie - użyteczność. Na odwrocie ulotki należy wydrukować coś, co może się przydać. Plan lekcji, planer, instrukcja masażu w świątyni czy smaczny przepis na smoothie to dobre pomysły. Mile widziane są Twoje inwencje twórcze! Przy tworzeniu ulotek reklamowych trzymaj się zasady - Minimum treści, maksimum słów. Jeśli ulotka będzie zbyt długa, klienci wyrzucą ją do śmieci bez czytania. Najlepiej sprawdzają się proste slogany z krótkimi słowami. Najczęstsze błędy, które mogą mieć znaczący wpływ na wygląd ulotki to: nadmiar treści, oraz przerost formy nad treścią. Ważne jest, aby mieć oryginalny pomysł, ale nie należy przesadzać w przeciwnym kierunku. Krzykliwe kolory i przesadzony design nie zawsze działają na naszą korzyść.

Jakiej drukarni najlepiej użyć do druku ulotek reklamowych?

Jeśli chcesz zrobić dobre wrażenie, lepiej wysłać projekt do prawdziwej drukarni niż próbować drukować na drukarce do użytku biurowego . Świetnym rozwiązaniem (choć drogim) jest drukarka z serii INEO. Pozwala ona na wykonanie wydruków cyfrowych o najwyższej jakości. Drukowanie najlepiej zostawić profesjonalistom, gdyż trzeba być przygotowanym na taki koszt.

Jak drukować ulotki Jaki jest najlepszy papier do ulotek?

Po wybraniu drukarki i zaprojektowaniu ulotki należy zastanowić się, jak ją wydrukować - ile kopii, czy dwustronnie czy jednostronnie, jaki format itp. Najpopularniejsze rozmiary ulotek to A3, A4, DL, A5, A6. Druk ulotek kwadratowych jest dostępny w niektórych drukarniach. Druk ulotek online jest ustalany z każdym klientem indywidualnie. Klient zatwierdza rodzaj i gramaturę papieru, a także czy ulotki będą drukowane na papierze matowym, kredowym czy offsetowym.

Ile kosztuje druk ulotek?

Drukani Piga PL nie ma standardowej ceny. Ceny uzależnione są od ilości ulotek, formatu oraz gramatury papieru. Za 10 sztuk ulotek reklamowych w formacie DL zapłacisz około 48 zł. W przypadku 100 000 sztuk jest to 5245 zł. Ważne jest, aby przed drukiem przeanalizować swój budżet!