• Czwartek, 22 lutego 2024

Praktyczne artykuły drukowane dla hoteli i gastronomii (HoReCa).

Branża gastronomiczna i hotelarska rozwija się w tak szybkim tempie, że coraz trudniej jest przyciągnąć klientów. Nie wystarczy już tylko oferować doskonałe usługi. Dziś ważne jest, aby przyciągnąć klientów atrakcyjną wizualizacją. Choć ogólne wrażenie jest ważne, wszyscy wiemy, że diabeł tkwi w szczegółach strong>

Dlatego tak ważne jest posiadanie chwytliwych i oryginalnych artykułów drukowanych dla obiektów HoReCa (skrót od Hotel Restaurant, Catering/Cafe). W dzisiejszym artykule zwrócimy uwagę na topowe produkty HoReCa, które mają ogromny wpływ na wizerunek marki.

Niezwykle istotne jest przestrzeganie podstawowej zasady dotyczącej materiałów poligraficznych dla branży HoReCa: Twoja marka jest wyjątkowa i wymaga wyjątkowej oprawy. Nie powinniśmy decydować się jedynie na druk niewielkiej ilości spersonalizowanych artykułów. Profesjonalny design to przede wszystkim konsekwencja i spójność. Jeśli powiedziałeś już A, to powinieneś powiedzieć również B.

Jaka jest wartość druku na zamówienie?

Przy projektowaniu nowego hotelu, restauracji czy kawiarni ważne jest, aby zrobić listę. Ułatwiliśmy Ci to, wprowadzając proste rozwiązania. Oto szczegóły:

Karty menu - Podstawowy element w projektowaniu gastronomii. Nasi goście będą mogli szczegółowo zapoznać się z całym naszym menu. Ważne jest, aby menu było zaprojektowane ze smakiem.
etui na karty-.
Każdy gość będzie mógł docenić elegancką oprawę spójną z me-nu. Dodatkowo przedłużymy żywotność naszych kart.
Notesy kelnerskie Niby banalny szczegół, na który zwróci uwagę niewiele osób, ale zawsze warto zrobić wrażenie, zwłaszcza na gościach, którzy są najbardziej uważni.
Wieszaki na drzwi hotelowe - Zamień zwykły wieszak w stylowy gadżet, z którego chętnie będą korzystać Twoi goście hotelowi.
- papierowy plac Emats
Jeśli chcesz, aby Twoja restauracja wyglądała bardziej atrakcyjnie, zadbaj o to, aby każdy podany przez Ciebie talerz miał dobry smak.
Prezentery trójkątów są odpowiedzialne za profesjonalny wygląd i krótkie streszczenie informacji o ofercie specjalnej. Powinny być również atrakcyjną grafiką, która przyciągnie klientów.
Powyższe przykłady nie są reprezentatywne dla wszystkich hoteli i placówek. Wierzymy, że jeśli Twoja firma działa w branży gastronomicznej lub hotelarskiej, masz wizję, aby zobaczyć, co możesz zrobić, aby zaskoczyć swoich gości.

Zainwestuj w rozwój swojego lokalu lub hotelu!

Tego typu inwestycja nie jest jednorazowa (sezonowe wariacje mogą okazać się co najwyżej sezonowymi daniami), ale gwarantujemy, że zwróci się szybciej niż myślisz. Atrakcyjną ofertę będziesz mógł otrzymać także wtedy, gdy zapiszesz się na tę ofertę do HoReCa z jednym kontrahentem.