• Czwartek, 25 kwietnia 2024

Najpopularniejsze gadżety reklamowe

Podejmując się misji promocji własnej działalności zdecydowałeś się na wykorzystanie gadżetów reklamowych? To świetny pomysł. Nie jesteś jednak pewny na jakie przedmioty się zdecydować? Nie martw się, oto przegląd najczęściej spotykanych gadżetów reklamowych, których z powodzeniem możesz użyć do promocji.

Kiedy firma chce wyraźne zaistnieć na rynku musi przede wszystkim zainwestować w autopromocję. Im bardziej pomysłowa reklama, tym więcej klientów. Warto zatem zdecydować się na wykorzystanie gadżetów reklamowych w swojej kampanii, które są o wiele bardziej subtelne niż krzykliwe plakaty i ulotki. Pamiętaj jednak, żeby dokładnie przemyśleć jakie gadżety chcesz wybrać – chodzi przecież o to, żeby w łatwy i prosty sposób komunikowały o twojej obecności.

Co możemy spotkać na rynku?

Tak naprawdę gadżetem reklamowym może zostać wszystko to, co sobie wymyślisz. Czasami jednak lepiej powściągnąć wodze fantazji i nie obdarowywać klientów zbyt kontrowersyjnymi upominkami. W końcu nie chcesz na wstępie zniechęcić ludzi do swojego produktu. Najlepiej, kiedy będzie to przedmiot codziennego użytku i praktyczny. Klient poczuje, że dostał coś, czego potrzebuje a reklama będzie pracować nieustannie na twoją korzyść. Najbardziej typowym gadżetem reklamowym są oczywiście długopisy z logo firmy oraz danymi kontaktowymi. Oczywiście równie popularne są breloki do kluczy, płyty z grami, koszulki z hasłami, kubki, pendrive’y i smycze. Przed wybraniem konkretnych gadżetów warto zastanowić się do jakiej grupy docelowej chcemy dotrzeć i dostosować wybór do nich. Kiedy na przykład zależy nam na starszych osobach, kolorowe podkoszulki z chwytliwymi hasłami nie będą najlepszą decyzją.

Kubki jako gadżety

Jak to działa?

Głównym zadaniem gadżetów reklamowych jest ciągłe przypominanie o firmie i jej ofercie. Takie drobiazgi zachęcają do zainteresowania działalnością przedsiębiorstwa oraz skorzystania z jego usług. Istotą tych przedmiotów jest to, że są wręczane na zasadzie upominku, tak więc potencjalny klient czuje się dowartościowany, budując pewną intymną relację z firmą. Często więc firmy gadżety te rozdają w trakcie większych eventów jak festyny, pikniki rodzinne czy kampanie w centrach handlowych. Jak już wspomniano gadżety mogą być najrozmaitsze, chodzi przede wszystkim o to, aby skutecznie kojarzyły się z firmą, która reklamuje się w ten sposób. Ciekawą opcją jest na przykład własna maskotka, która będzie kojarzyła się wyłącznie z twoją działalnością i może być gadżetem w wielu odsłonach – magnes na lodówkę, zawieszka do auta, zabawka dla dzieci czy brelok.